Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:01 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

projektopgave

hejsa
jeg er ved at lave min 10.klasses projekt opgave som hedder hardwarens udvikling. dettil mangler jeg nogle materialer og andet som jeg kan bruge, og på biblitektet har de ingen bøger. Så vil jeg høre om nogen af jer evt. har en opgave til at lægge som jeg kan bruge noget fra eller andet. i får point for det i sender derfor står den kun på 30 indtil vidre. Jeg regner med at fremlægge ved at lave en præsentation i Power point.

Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 11:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:08 #2
ja chewie der har jeg været inde, men det jkoster penge/point at hente en opgave
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 11:11 #3
ja men, du betaler ca. 40 kr. og skal aldri i dit liv lave flere opgaver det er da billigt
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:13 #4
nej det er rigtigt, men jeg har ik lige et dankort på mig derfor....
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 11:15 #5
du kan betale med din mobiltelefon
Avatar billede jefa Nybegynder
15. januar 2002 - 11:15 #6
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:17 #7
chewie  >> hjælper ik hvis ´jeg ingen har vel....
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. januar 2002 - 11:18 #8
inde på siden: http://www.whitehat.dk/comp/ kan du læse om computerens historie (herunder hardware) har selv brugt den.
Desværre er siden nede i øjeblikket, men skulle gerne snart køre igen!

jailbird
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:20 #9
jailbird >> Lyder godt men hvornår tror du ca. den kører igen?? har du ikek opgaven liggende ellers??
Avatar billede jefa Nybegynder
15. januar 2002 - 11:20 #10
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:22 #11
jefa>> det skal helst være danske
Avatar billede jefa Nybegynder
15. januar 2002 - 11:22 #12
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. januar 2002 - 11:25 #13
Jeg ville meget gerne have givet dig min opgave, som jeg skrev da jeg gik på handelsskolen. Men den blev \"desværre\" brændt sammen med alle mine andre noter som tradition tro når man bliver student...

det ligner ikke whitehat at være nede - men jeg tør ikke give dig noget bud på, hvornår de får lavet skidtet. De har lavet en lille informationsseddel på main-siden:
http://www.whitehat.dk

ked af ikke at kunne hjælpe mere...

/jailbird
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. januar 2002 - 11:31 #14
en helt anden ting, har du prøvet at søge inde på www.google.com eller www.alltheweb.com
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 11:33 #15
ja...men jeg kan ik rigtigt finde noget der kan bruges
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
15. januar 2002 - 15:39 #17
www.studienet.dk

der kan du få inspiration!!
Avatar billede cyberfuse Nybegynder
15. januar 2002 - 15:40 #18
p.s. det koster en femmer eller deromkring
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 15:42 #19
cyberfuse>> det er den samme som www.opgavecentralen.dk
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2002 - 00:32 #20
Jefa >> kunne bruge din esider, så derfor får du pointen.