Avatar billede lakse Nybegynder
15. januar 2002 - 08:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows XP crasher ved Audio brænding???

Jeg har en PII 450 Mhz som crasher efter i Audio brænding efter jeg har konverteret til XP.
Jeg har hentet de sidste nye driver samt ny frimware til min plextor 8432A. Jeg tror muligvis at det måske kunne være ASPI driverne som har et prøblev, men jeg kan ikke finde de nye hos MS. Jeg kan dog sagtens brænde alm. data uden nogen problemer. Jeg har ligeledes opdateret med MS \"Update for cd-burners\", dog uden nogen succes.
Har i andre haft samme problemer med XP??
Avatar billede milo Nybegynder
15. januar 2002 - 08:22 #1
jeg har ikke haft de problemer.
Avatar billede bullet! Nybegynder
15. januar 2002 - 08:56 #2
Hvad med selve programmet/programmerne du brænder med er de de sidste nye??? for der er mange visioner af forskellige brænder programmer der ikke køre godt i winXP, derfor skal de sidste nye visioner til...... har du slået DMA til i enhedhårdtering??
Avatar billede lakse Nybegynder
15. januar 2002 - 08:58 #3
Jep ...DMA er slået til og jeg bruger Media player da man må gå ud fra at Microsofts eget brænderprogram virker.
Jeg har dog også prøvet med Nero 5.0 uden held
Avatar billede frak Nybegynder
15. januar 2002 - 21:18 #4
Et lidt bedre brænderprogram skulle være Easy Cd Creator...
Hent det eventuelt på kazaa.... (ved det er ulovligt)

En anden ting kan være at din puter er for langsom i forhold til XP og dermed går ned efter du har prøvet at brænde cd\'en...

Hvis dette ikke løser problemet....så køb en hel ny puter!!
Avatar billede lakse Nybegynder
16. januar 2002 - 14:28 #5
Intet hjalp....skod computer