Avatar billede cyberraga Nybegynder
14. januar 2002 - 22:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mIRC

Hej,

kan det være rigtigt at hvis jeg har sat mIRC til at spille en lyd ved udvalgte ord, at man så ikke kan høre den, hvis jeg sidder og høre musik (mp3-filer afspillet i WinAmp)? Jeg har Win98 som styresystem.
Jeg kender en der får mIRC til at blinke nede i processlinien når udvalgte ord skrives, men hun ved desværre ikke hvilke settings der får den til at gøre sådan... Er der nogen der ved det?

På forhånd tak!

CyberRaga
Avatar billede praetorian Nybegynder
14. januar 2002 - 22:18 #1
Om du kan høre det afhænger af om dit lydkort understøtter at afspille flere Streams samtidigt
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2002 - 22:19 #2
den blinke dims er hvis du klikker på den lille hvide firkant i øverste venstre hjørne af dit vindue og vælger det punkt der hedder \"flashing\"

mht lyd - så burde det virke, men det kommer også an på lydkortet... specielt ældre lydkort kan kun afspille fra en lydkilde af gangen, så måske er det grunden
Avatar billede cyberraga Nybegynder
16. januar 2002 - 18:20 #3
Jeg har ikke det punkt der hedder \"flashing\", findes det ikke i version 5.91???
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2002 - 18:27 #4
det burde det være - men det kan jo være det er placeret et andet sted
Avatar billede cyberraga Nybegynder
16. januar 2002 - 18:29 #5
Jeg tror selv jeg har fundet ud af det: I Options -> IRC -> Higlight skal jeg sætte hak i flash message hver gang jeg adder et ord :-)