Avatar billede emingos Nybegynder
14. januar 2002 - 04:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mirc kick,deop,ban,msg

hmm jeg for rimelig mange private msg\'er osv
og har prøvet at lave et script der hvis jeg fik en msg
så ville jeg skrive ikke nu er AFK eller noget i den retning

øhhh det går også meget fint men kunne godt tænke mig at lave at mere advanceret script med flood protection og noget hvis personen skriver det samme i en privat msg flere gange

eller skriver et bestemt ord

i må meget gerne komme med nogle fede eksempler
også gerne nogle toturials om det jeg har nemlig ikke kunne finde nogen om flood protection

on 1:TEXT:#*:?:/msg $nick nej jeg vil ik joine din channel jeg er afk | /onflood ban $nick 5 minuter | /kick $nick <auto ban for 5min> eller
<auto ban 1hour4min24sek>

nogen der kan hjælpe :)

nogen der kan hjælpe

Avatar billede emingos Nybegynder
14. januar 2002 - 13:34 #1
hmmm det er ikke mange der har svaret :[
Avatar billede emingos Nybegynder
19. januar 2002 - 12:32 #2
hmm hvorfor når jeg altid at finde ud atf det selv inden i når at svare

hmm