Avatar billede bodeadly Nybegynder
12. januar 2002 - 23:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

BootDisk under Win2000

Hejsa
Jeg vil gerne opdatere min Bios og skal derfor bruge en bootdisk til Windows2000. Hvordan gør jeg det. Jeg har prøvet med Windows CDen og derfra lavet 4 disketter, men kan det passe at man skal igennem dem først. Hvordan gør man??????

På forhånd tak
Avatar billede hojben Novice
12. januar 2002 - 23:24 #1
Nej hent en alm. bootdisk fra www.bootdisk.com og opdater din bios med den.
Avatar billede hojben Novice
12. januar 2002 - 23:25 #2
Kopier bios-opdateringen over på disketten og
boot med disketten i drevet.. kør opdateringen..

thats it ;)
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2002 - 23:27 #3
Du henter bare en bootdisk fra www.bootdisk.com (f.eks. http://dos.li5.org/IMGS/WIN98.EXE) Derefter laver du så en boot diskette ud fra den fil du lige har hentet og derefter sletter du bare de \"ikke vigtige\" filer på diskettet (så som autoexec.bat, config.sys, format, fdisk, scandisk osv.) for at få plads på disketten til din nye BIOS. Derefter ligger du så din nye BIOS ned på disketten og så har du en diskette du kan bruge til at opdatere din BIOS med ;)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2002 - 23:27 #4
Nå, lidt for langsom ;)

Snowball
Avatar billede hojben Novice
12. januar 2002 - 23:29 #5
As allways sneballe ;)
Avatar billede snowball Novice
12. januar 2002 - 23:32 #6
SÅ DO\' ! *GG*

Snowball
Avatar billede bodeadly Nybegynder
12. januar 2002 - 23:32 #7
WOW I er sgu hurtige, jeg kunne ikke engang nå at slå en streg på toilettet. Pisse Dejligt. Nu håber jeg bare at det ikke går galt med at opdatere Biosen.
Tak for hjælpen, Snowball tak for det uddybende svar, jeg splitter point til jer begge....

TAK