Avatar billede terminator Nybegynder
12. januar 2002 - 19:36 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan...

Hvis man sidder på en PC hvor der er flere brugere og ikke vil have at andre skal se hvad man har søgt på, hvad gør man så for at fjerne det der dukker op under søgefeltet f.eks hvis man har brugt www.jubii\'s søgefelt.
Hvis man f.eks har søgt på ftp//bla bla bla...
så er det nok at man bagefter bare skriver bogstavet \"f\", så dukker hele adressen op nedenunder søgefeltet.......hvor fjerner man det henne.
Og kan man det selvom den pc man bruger er koblet op til en server ??
Avatar billede treogtyve Nybegynder
12. januar 2002 - 20:25 #1
\"windowstast\" + K

skriv regedit

gå ind under

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\TypedURLs

Der skulle de gerne stå
Avatar billede oniel Nybegynder
12. januar 2002 - 21:50 #2
Du skal slå funnktionen \"Autofulførelse af navne\" fra under de avancerede settings i IE.
Avatar billede egede Nybegynder
12. januar 2002 - 21:55 #3
hvis du har en engelsk version af Windows, så er det \"windowstast\" + r :)
Avatar billede halifax Nybegynder
13. januar 2002 - 01:25 #4
Programmet Windows Washer kan rydde op, slette alle spor efter din færden på nettet m.m. Desværre er det ikke freeware, men en gratis demo kan hentes. Rigtig godt program. Læs mere og download her
http://www.webroot.com/

Avatar billede terminator Nybegynder
13. januar 2002 - 03:58 #5
Halifax>> Desværre er det ikke tilladt at installere programmer på den PC jeg sidder ved,
men tak for tippet.
Og tak for svarene, det er treogtyve\'s version jeg er nødt til at bruge.

terminator