Avatar billede smed Nybegynder
11. januar 2002 - 12:31 Der er 7 kommentarer

Backup

Er der nogle der kender et Backup program
der automatisk kan køre en backup og samtidigt ringe op til en server for at lægge det der.

vi har prøvet et der hedder Handy backup det virker kanon men vi kan ikke finde nogen forhandler af dette.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. januar 2002 - 12:41 #1
Kan du lide Handy Backup, kan du jo lige så godt fortsætte med at bruge det. Programmet er jo freeware, og kan hentes på http://backup.novosoft-us.com/index.html

NanoQ
Avatar billede smed Nybegynder
11. januar 2002 - 12:54 #2
Ja det kan vi godt lide !!

MEN MEN i Handy backup der kan vi ikke få programmet til at ringe opm til server, så hentet vi version 3,0 OG DET VIRKER BARE. men det er en 30 dages version.
Vi har mailet firmaet flere gange om hvor vi køber programmet, men ikke hørt noget retur.
Såååååååååååå
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. januar 2002 - 13:05 #3
Det er vel fordi 3.0 ikke er udkommet i endelig release. Den er stadig kun i Beta, så vidt jeg kan læse mig frem til. Mon ikke bare det er at væbne sig med lidt tålmodighed :)

Prøv eventuelt at smid dem en mail på backup@novosoft-us.com
Avatar billede smed Nybegynder
11. januar 2002 - 13:36 #4
Vi har mailet dem flere gange

Kender du til version 2,1, ved du evt hvorfor vi ikke kan få det til at ringe op til en server  ???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. januar 2002 - 13:38 #5
Jeg har prøvet 2.1\'s ftp muligheder. Men det var på en fast forbindelse. Jeg har ingen erfaringer med opkald.
Avatar billede smed Nybegynder
11. januar 2002 - 13:43 #6
Ok
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. januar 2002 - 09:41 #7
For et lille år siden beskrev PC world en \"Over the Internet\" backup løsning. Løsningen baserede sig på dialup, gav høj sikkerhed og var ikke specielt dyr. Denne vil jeg anbefale du kikker på

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk