Avatar billede pnt71 Nybegynder
10. januar 2002 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Lukke et ubesvaret spørgsmål

Hej!

Jeg har åbnet et spørgsmål, som ingen har svaret på, snøft ;-)

Kan jeg lukke spørgsmålet og få pointene ind igen eller hvad skal jeg gøre?

Det står sikkert et eller andet sted på sitet, men jeg kan ikke finde det umiddelbart, så...

/Per
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
10. januar 2002 - 23:25 #1
Lave et svar og acceptere dit eget
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 23:26 #2
Hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar, kan du bare selv lave et svar og acceptere...

DGP
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. januar 2002 - 23:26 #3
Du lægger selv et svar og accepterer dette.

Dog er det en god idé at give spørgsmålet 24 T\'s  chance inden du gør dette.

/mvh.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. januar 2002 - 23:29 #4
Det er sgu da også noget af et spørgsmål...

http://www.eksperten.dk/spm/152603
Avatar billede pnt71 Nybegynder
10. januar 2002 - 23:38 #5
DGP -> Ja, det er rigtig nok, og jeg har stadig ikke fået det løst, så...øh

Nå, men tak for svarene

Point fordelt

/Per