Avatar billede trane Nybegynder
10. januar 2002 - 12:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmes oplysninger om eks. baggrundsbillede.

Hvor gemmes oplysninger om hvilket baggrundsbillede den enkelte profil har?
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 12:28 #1
registreringsdatabasen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 12:28 #2
My Computer/HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop - under Wallpaper

NanoQ
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 12:38 #3
Hallo,

Hans svar giver ikke mening hvis man ikke ved det er i reg. basen.
Avatar billede snowball Novice
10. januar 2002 - 12:40 #4
Disky: Dit svar er heller ikke ligefrem ret oplysende !

Snowball
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 12:43 #5
Jeg svarede præcist på det han spurgte om.

Hvorimod nanoq reelt, bare slyngede en key ud, uden trane har en chance til at vide hvad det betyder
Avatar billede snowball Novice
10. januar 2002 - 12:52 #6
Dit svar vil jeg kun kalde et ½ svar (men det er du jo også ret go\' til efterhånden ;)) men der findes jo en hel del keys i Reg.DB\'en så hvis man ikke ved hvad man skal lede efter, så kan man jo heller ikke rigtig bruge dit svar til noget !

Nanoq derimod fortæller jo præcis hvilken key kan skal kigge efter og ud fra trane\'s reaktion, så må man jo gå ud fra at han ved hvad Nanoq snakker om !

Snowball
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. januar 2002 - 12:58 #7
Det er muligt jeg er miljøskadet. Men som udgangspunkt går jeg ud fra, at brugere af Eksperten er på et sådant niveau, at de ved der hentydes til registry når der nævnes en key.

Kun når det tydeligt fremgår af spørgsmålet, at vi har med en \"newbie\" at gøre, synes jeg det er nødvendigt at skære ud i pap :)
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 13:01 #8
Da ordet \'registreringsdatabasen\' (eller synonymer deraf) ikke nævnes må man gå ud fra vi taler om en newbie.

Nanoq: eksperten er jo stedet hvor !eksperter spørger eksperter :-)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. januar 2002 - 13:07 #9
Hvis jeg har nogen indflydelse her så vil jeg mene at i hver især kommer med ½ svar.

Men at sige registreringsdatabasen er som at henvise til en søgemaskine.
Avatar billede trane Nybegynder
10. januar 2002 - 13:07 #10
Ro på drenge....Jeg ledte efter et hurtigt svar og gav derfor min 30 point til Nonoq....det er vel ikke noget at blive ked af ;-)
Avatar billede disky Nybegynder
10. januar 2002 - 13:12 #11
trane:

point er totalt ligegyldigt, de kan alligevel ikke bruges til noget fornuftigt.

Maniacdog: thats more like it. Men folk skal lære at spørge specifikt efter de de ønsker.