Avatar billede cerb Nybegynder
08. januar 2002 - 23:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webcam og samtale

Hejsa folkens :DD
En kammerat og jeg har lige købt en webcam hver og vil gerne kunne sidde og snakke sammen mens vi har video på. Hvordan kan det lade sig gøre ?? med hvilket program er det bedst, programmet skal være et hvor det kun er os og ikke et med et chatrum med en masse andre mennesker :DD
På forehånd tak
Avatar billede sniperdk Nybegynder
08. januar 2002 - 23:09 #1
Er det samme type kamera i har og hvad mærke/model er det ?
Avatar billede rostved17 Nybegynder
08. januar 2002 - 23:12 #2
I kan bruge Netmeeting. Det ligger i windows, ellers er det gratis at hente.

Hvilke styresystemer har i?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. januar 2002 - 23:20 #3
hmm hvis i bruger XP så kan i ikke bruge netmeeting det bedste program til det formål er helt klart CuSeeMe 5.0
Avatar billede rostved17 Nybegynder
08. januar 2002 - 23:26 #4
Jeg har Win XP Pro Corp. - og der er skam ingen problemer med at køre NetMeeting :o)
Avatar billede olai Juniormester
08. januar 2002 - 23:28 #5
Inde i netmeeting skriver du bare hans IP i det sorte felt øverst.
Det styrer for vildt hehe

www.fotx.net/olai
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. januar 2002 - 23:29 #6
hmm så har du en gammel version - for den er indb. i messanger
Avatar billede olai Juniormester
08. januar 2002 - 23:30 #7
Du kan også (hvis man har lyst) finde en masse mystiske personer hvis du logger på en adresseserver f.eks ils.netmeeting.dk
Avatar billede cerb Nybegynder
09. januar 2002 - 16:06 #8
Det er samme type webcam vi har, samme XP version, men i net meeting kan han ikke se og høre mig, hvorimod jegh både kan se og høre ham.
Fatter det ikke !!
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. januar 2002 - 16:09 #9
Hvordan er I sat op >< firewall mv??
Tænker på windows indbyggede
Avatar billede djeclemen Nybegynder
09. januar 2002 - 19:23 #10
så er han bag en firewall eller nat
Avatar billede cerb Nybegynder
10. januar 2002 - 22:38 #11
har fundet ud af det !
Takker for indsatsen :DD