Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
08. januar 2002 - 15:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FreeBSD og DNS opsætning

hejsa allesammen

Jeg har lige købt to servere hvorpå jeg er igang med at installere FreeBSD på

Den som kan give mig en DANSK og forståelig vejledning til hvordan jeg sætter FreeBSD op som DNS server og hvordan jeg opretter \"DNS redirects\" (ved ikke lige hva det hedder men det er når man sætter det domæne man har til at pege på en bestemt server med * ALIAS osv. eller hva det lige hedder :))

MVH
Kasper
Avatar billede vladimirr Nybegynder
08. januar 2002 - 18:43 #1
Det er sku en større mundfuld...
Du er sikker på at du ikke kan nøjes med det der står på http://freebsd.org ?
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
08. januar 2002 - 23:12 #2
nej desværre... vil gerne have en vejledning på dansk :( please hjælp makkers :)
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
09. januar 2002 - 00:16 #3
Måske der er nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan finde noget om lige præcis hvordan DNS opsættes?.. der må gerne være lidt billeder og noget men vil gerne have den præcise URL :)

MVH
Kasper
Avatar billede vladimirr Nybegynder
09. januar 2002 - 08:30 #4
billeder?
Det hele sættes jo op i console?
Avatar billede skwat Praktikant
09. januar 2002 - 10:07 #5
Avatar billede skwat Praktikant
11. januar 2002 - 09:38 #6
hvor langt er du
Avatar billede smee200 Nybegynder
12. marts 2002 - 13:11 #7
skal du køre autoriativ server for dit eget domæne??
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
19. marts 2002 - 17:28 #8
damn