Avatar billede sfs13 Nybegynder
06. januar 2002 - 21:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech Dual Optical Mouse

Hej!!

Jeg har lige købt en logitech dual optical mus.
Jeg har installeret den og instillet den rigtigt!
Jeg har instillet den til at rullehjulet skal være webwheel.
Men når jeg er på en hjemmeside, og vil rulle med hjulet, er det kun hver 6, gang ca. der sker noget.
I CS gør den det hver gang, men i RTCW virker det overhovdet ikke.
Er der noget i vejen med musen, eller hva?

//Søren Sørensen
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. januar 2002 - 10:41 #1
Du kan indstille hvor fintfølende hjulet skal være, altså hvor mange linjer det skal rulle pr. \"hak\" - prøv at rode lidt med det.

Hvordan fik du egentlig det ind under håndholdte, altså ud over at det er en mus og derfor i bogstavlig forstand er håndholdt. Hvis ikke du får tilstrækkelige svar skulle du måske flytte den til pc-generelt!
Avatar billede sfs13 Nybegynder
07. januar 2002 - 21:48 #2
Tak!!

Det hjalp sQ så du får pointene!