Avatar billede pfp Nybegynder
06. januar 2002 - 17:17 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg gøre?

Hej,

Jeg har lidt problemer med min hjemmeside i IE6. Selvom jeg har sat en tabel 100% i højdet kommer der en margen i bunden. Hvis man så klikker F5 så forsvinder den og tabellen fylder nu hele højden, som den skulle. Problemet er der kun i IE6, jeg har testet med IE5 og der er der overhovedet ingen problemer? Hvad kan jeg gøre?

/pfp
Avatar billede jayo Nybegynder
06. januar 2002 - 17:20 #1
du kan indsaette flg. i toppen af din source:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">
-jayo
Avatar billede pfp Nybegynder
06. januar 2002 - 17:29 #2
Det har jeg gjort nu...og det gør desværre ingen forskel :-(

Jeg både prøvet at sætte det ind i <HEAD> eller helt i toppen.
Avatar billede newschool Nybegynder
06. januar 2002 - 18:57 #3
Kan man få en adresse?
Avatar billede pfp Nybegynder
06. januar 2002 - 19:07 #4
Avatar billede pfp Nybegynder
06. januar 2002 - 19:09 #5
Koden:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

er ikke sat ind online, jeg har kun testet det offline.
Avatar billede callesen Praktikant
06. januar 2002 - 19:13 #6
Du skal sætte dit stylesheet mellem <HEAD> og </HEAD>
Avatar billede pfp Nybegynder
06. januar 2002 - 19:17 #7
Nu har jeg sat mit stylesheet mellem <HEAD> og </HEAD>, men stadig ingen forskel
Avatar billede callesen Praktikant
06. januar 2002 - 19:49 #8
Du har ikke opdateret din url. Så er det svært at hjælpe.
Avatar billede pfp Nybegynder
07. januar 2002 - 17:09 #9
sorry, nu er min URL opdateret.
Avatar billede jayo Nybegynder
07. januar 2002 - 17:13 #10
der er ingen margen når jeg åbner siden (arbejder med IE6)
-jayo
Avatar billede pfp Nybegynder
07. januar 2002 - 17:51 #11
Aha jamen det er jo sådan set godt nok, men det er ikke kun min maskine jeg har oplevet det på. Men nu jeg kommer til at tænke over det, det er kun sket på IE6 under WinXP, kan det have noget med den at gøre?

/pfp
Avatar billede jayo Nybegynder
07. januar 2002 - 17:55 #12
no idea - jeg kører selv med NT
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
08. januar 2002 - 11:27 #13
forsvinder margenerne når du refresher?
Avatar billede pfp Nybegynder
08. januar 2002 - 11:29 #14
ja, det er det jeg ikke kan forstå. Man kunne selvfølgelig lave noget sådan at den selv refresher on load eller sådan noget, men det er lidt træls syntes jeg.

/pfp

Avatar billede lerchedahl Nybegynder
08. januar 2002 - 20:56 #15
så ved jeg godt hvad du taler om. Det er et Browserproblem, som kun IE har... Den gør det kun ved tabeller... Du kan jo prøve at refreshe siden automatisk efter den er loaded, og se om ikke margenerne forsvinder...