Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. januar 2002 - 02:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video/Audio chat prog like netmeeting/messanger

Findes der nogle prog der kan det samme og er lige så gode??
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. januar 2002 - 02:11 #1
følger med da det har lidt interesse her..
eneste jeg lige kan det er ICU2
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
06. januar 2002 - 02:15 #2
Prøv denne den er sku ret cool
www.Rolfenstein.dk
Live Audio og Live cam
Det er pure dansk ok ret mange danske profiler
Avatar billede exe-s Nybegynder
06. januar 2002 - 02:16 #3
Prøv at se herinde jeg tror det er noget for dig... Har selv prøvet det før... Jeg ved ihvertilfald det virker/ kan komme til at virke ..::camarades::.. http://www.camarades.com/
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. januar 2002 - 02:18 #4
Jeg skal ikke bruge noget hvor man kan møde andre men hvos jeg kan \"ringe\" til en af mine venner der har samme SW
Avatar billede crosta Nybegynder
07. januar 2002 - 15:52 #5
Har to lydprogrammer:

www.Rogerwilco.com

/meget kendt lydprogram, bruges bla. sammen med Counter-strike i de fleste klaner.

www.icq.com

/ Den nye version af icq understøtter mikrofon, ved ikke med video =)

Ellers vil jeg foreslå rolfenstein.dk da det er en rå side ;D

Cros...
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
07. januar 2002 - 19:48 #6
Avatar billede djeclemen Nybegynder
13. januar 2002 - 01:24 #7
jeg fandt det glimrende prog der heder cuseeme det bruger kun 3porte.