Avatar billede macpack1234 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:30 Der er 14 kommentarer

design

Mangler hjælp til programmering af design, vis du vil vide mere så skriv til:
macpack1@sol.dk

Ved ik om 300points er for lidt, men det eneste jeg har.
Avatar billede macpack1234 Nybegynder
05. januar 2002 - 20:32 #2
Ja og.?

Er første gang på eksperten.
Avatar billede oersted Novice
05. januar 2002 - 20:46 #3
Vil du have hjælp til design, sidder der dygtige folk i Billedbehandlingskategorien, jeg kan hjælpe dig med Illustrator, vil du arbejde i Flash, kan du få alt mulig hjælp af hajerne i Flashkategorien.

Men et design leveret kan jeg ikke hjælpe med uder 250,- pr. time

Avatar billede hans_j Nybegynder
05. januar 2002 - 20:49 #4
Jaa, jeg tror også man skal betale før man for et godt design.

Avatar billede oersted Novice
05. januar 2002 - 20:54 #5
ham ka\' vi lide

Avatar billede macpack1234 Nybegynder
05. januar 2002 - 21:03 #6
Hehe
Avatar billede sonne Nybegynder
06. januar 2002 - 01:35 #7
jeg kan da sagtens lave et design til dig
men for 300 point
så vil jeg bruge lige så meget tid som det tager at tilmelde sig eksperten.dk

tror du det blivet et meget gennemarbejdet design der kan komme ud af det ?

- think you dog a litlle about.
eller use the sol-file/hjemmeside mannager.

/aksel
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
06. januar 2002 - 17:26 #8
---> macpack1234  &  Sonne
DON\'T USE sådan nogle programmer... Man skal være på nettet hele tiden...
Prøv istedet at downloade nogle freeware / shareware programmer og lav det i... Start med WYSIWYG (What You See Is What You Get) programmer... Grafik og andet lir, kan du som oersted sagde få hjælp til her på Eksperten...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede freekyzone Nybegynder
06. januar 2002 - 17:27 #9
giv mig nogle detaljer om et design, så vil jeg måske lave starten af det til dig!!!
Avatar billede sonne Nybegynder
06. januar 2002 - 18:46 #10
mczlimmer
skriver:\"Man skal være på nettet hele tiden...\"

er det ik\' der vi er ?
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
07. januar 2002 - 18:26 #11
--->sonne
Korrekt det er hvad jeg skriver... Og der er nogle af os der er under uddannelse så vi har ikke for mange penge i forvejen... Derfor!
Desuden er Sunets og hvad de ellers hedder hjemmeside progs ret ringe...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede macpack1234 Nybegynder
09. januar 2002 - 22:52 #12
Hmmm er der slet ik nogen som kan hjælpe mig.?
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
10. januar 2002 - 12:31 #13
--->macpack1234
Du skriver du mangler hjælp til programering af design. VIl det sige at du selv har en ide og den grafik der skal bruges? Og sådan set bare mangler en der kan sætte det ind i en HTML-struktur?

ZLimmer ~over&out~
Avatar billede mini-man Nybegynder
20. marts 2002 - 09:25 #14
Der skal nok lidt flere point i puljen hvis det skal blive et fedt design.....