Avatar billede mulde2 Nybegynder
05. januar 2002 - 18:50 Der er 8 kommentarer

Proceslinjen

Hvordan fjerner man proceslinjen og gør så man ike kan se programmet på nogen måder.
Avatar billede ziron Nybegynder
05. januar 2002 - 20:11 #1
det kan man godt gøre under 98 men når man kommer over på en nt-kerne kan det vist ikke lade sig gøre. hvor skal du bruge det???

/ZIRON
Avatar billede steinmann Nybegynder
05. januar 2002 - 20:12 #2
Det er ikke så svært at fjerne den fra processlinien, du kalder denne funktion:

ShowWindow(Application.Handle, sw_Hide);

At gøreden usynlig i taskmanageren er svært, mener at deter noget med at gøre den til en service!

Kan ik huske det!

Casper
Avatar billede ziron Nybegynder
05. januar 2002 - 20:18 #3
hmm den kode du lige smed, er det ikke lidt til at fjerne den fra Taskbaren :) hygge hygge :)

/ZIRON
Avatar billede steinmann Nybegynder
05. januar 2002 - 20:21 #4
ok, det gik lidt stærkt, men væk er den da, j troede det var det han mente, men der kan man se! :)

Casper
Avatar billede ziron Nybegynder
05. januar 2002 - 20:22 #5
hehe det er jo det ik :) men det hele går nok tror du ikke :)

/ZIRON
Avatar billede steinmann Nybegynder
05. januar 2002 - 20:24 #6
Nej, jeg græder! ej, men nu ved han da det! :)
Avatar billede ziron Nybegynder
05. januar 2002 - 20:25 #7
viiiii og jaaa det er da rigtig nok :)

ps tag en kiks og tør øjne...

/ZIRON
Avatar billede steinmann Nybegynder
05. januar 2002 - 20:26 #8
:)