Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 14:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Designer søger arbejde

Hej

Jeg er en fyr på 19 år - der har læst to år på Center for Medie og Kommunikation.

Indtil den 1/12 arbejede jeg i subwaydesign - men de gik ned. Derefter har jeg prøvet at arbejde freelace - hvad også går godt nok - men er bare træt af mangel på personlig kontakt.

Se mere om hvad jeg har lavet på

http://www.ingermann.dk/cygnet

Seneste projekt
http://www.ingermann.dk/master

Håber at hører fra jer på enten 4818 8081 - i arbejdstiden eller 2720 7560 uden for arbejdstiden.

Ellers send en mail på kristian@sorensen.as

/cygnet
Avatar billede flash-man Nybegynder
05. januar 2002 - 14:35 #1
Hey cygnet!

Hvor meget skal du have for at lave http://www.eksperten.dk/spm/153647
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 14:51 #2
Godeftermiddag Flash-man

3000 for design
6000 for programmering

/cygnet

Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 15:00 #3
Troede brugerne kunne ligge grafik på siden - men syntes ikke jeg kan se det nogen steder. Så bare

3000 for design
3000 for programmering

ex. moms

/cygnet
Avatar billede flash-man Nybegynder
05. januar 2002 - 15:03 #4
vent lige... hvad mente du med det? De skal kunne lægge grafik på siden... Ellers er der jo ikke noget ved det...

3000/6000 er det kr. ??
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 15:06 #5
ja..
Avatar billede flash-man Nybegynder
05. januar 2002 - 15:07 #6
damn... kan du huske det jeg sagde om min penge-pung?? Jeg tror ikke jeg har råd til det så :(
Avatar billede locturian Nybegynder
21. januar 2002 - 23:32 #7
Hey flash-man!

Hvis ikke du har råd til ovenstående, kan vi måske finde ud af noget så? - Jeg kan sagtens lave dig en side... :)

Plz. Respond....
Avatar billede djb Nybegynder
07. februar 2002 - 00:51 #8
Cygnet,

Fin side, nu skal du ikke tage det personligt. Men skal man handle med jer og i skal lave design o.s.v. Så skal I huske at rette stavefejl på jeres website. Bare et godt råd! :-)

DJB
Avatar billede cygnet Praktikant
25. juli 2002 - 08:53 #9
lukkes

/cygnet
www.cygnet.dk