Avatar billede bkb1378 Nybegynder
05. januar 2002 - 13:49 Der er 7 kommentarer

NERO Brænder.

Hej.

Jeg har lige formateret min computer, og nu kan jeg slet ikke inst. NERO 5. Der har overhovedet ikke været problemer med andre programmer.
Hjælp mig......På forhånd tak.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. januar 2002 - 13:54 #1
Styresystem ?
Avatar billede ikonet Nybegynder
05. januar 2002 - 13:56 #2
Kommer programmet slet ikke ind eller hvad? Det du kan gøre er at få ASPI river ind så du kan brænde. Find den ASPI driver der passer så virker programmet men hvis du slet ikke kan på det ind kan det være pga. det er en gammel udgave af nero og du skal hente en patch til f.eks. XP og windows 2000
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
05. januar 2002 - 13:59 #3
Mit styresystem er windows 98. Men den anden dag inden jeg formaterede var der ingen problemer.
Når jeg sætter CDèn i mit drew, og går i kør, er der ingenting. Hvis jeg går i denne computer og trykker på både D og E drew skriver den at den ikke er tilgængelig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. januar 2002 - 14:03 #4
I bios kan du sætte den til Automatisk der hvor du kan se dine HDD
Avatar billede n3trom Nybegynder
05. januar 2002 - 15:51 #5
Er det en fuld version af Nero eller updaten ?
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
05. januar 2002 - 17:16 #6
Jeg tror at det er en fuld version. Den hørte med brænderen.
Jeg fatter det bare ikke, når der nu ingen problemer er med andre programmer.
Avatar billede n3trom Nybegynder
05. januar 2002 - 21:09 #7
Hvis den pakker filerne ud når du kan installere,
så bliver de unzipped til c:\\windows\\temp
og der bliver de indtil DU sletter dem !

Så prøv at køre SETUP derfra, eller slet og prøv igen
Ellers er der jo altid www.ahead.de for nyeste version(er)

8)