Avatar billede 2knast Nybegynder
05. januar 2002 - 11:55 Der er 10 kommentarer

Lille banner

Okey, er her nogen som vil lave et lille banner til mit forum?
MÅL: 88 x 31 Px
max: 5 KB

hvad der skal står på må være op til jer: adressen til forumet er http://knast.dk/forum
Avatar billede pspskolen Nybegynder
05. januar 2002 - 12:03 #1
Dødt link :-(

/Alice
Avatar billede 2knast Nybegynder
05. januar 2002 - 12:06 #2
undskyld, så skal vi lige have www foran:
http://ww.knast.dk/forum
Avatar billede 2knast Nybegynder
05. januar 2002 - 12:06 #3
finr vi prøver igen, denne gang med 3 gange w
http://www.knast.dk/forum
Avatar billede pspskolen Nybegynder
05. januar 2002 - 12:09 #4
Det hjalp :-))

Er det de blivende farver ?

/Alice
Avatar billede 2knast Nybegynder
05. januar 2002 - 12:10 #5
jep
Avatar billede zhark Nybegynder
05. januar 2002 - 12:45 #6
2knast>
Et hint: v-tast med mus på linket (bliver blå) kopier med ctrl+c og indsæt så linket med ctrl+v så skriver man aldrig forkert Link!
Avatar billede pspskolen Nybegynder
05. januar 2002 - 12:47 #7
Kikker på det :-)
Men der kan jo ikke være meget \"spræl\" i sådan en lille fyr :-)

/Alice
Avatar billede pspskolen Nybegynder
05. januar 2002 - 13:31 #8
Får ikke tid til at kikke på det før i morgen, jeg er lige kaldt ud af huset.

/Alice
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 13:34 #9
Næste gang du opretter et lign. spørgsmål skal du anvende Job->Freelance kategorien. Det er den korrekte kategori til den slags spørgsmål.
Avatar billede sonne Nybegynder
05. januar 2002 - 16:39 #10
2knast
- mens pspskolen er ude af huset kan du lukke dette sp. som ligger i en jonference som er beregnet til ekspet-hjælp til billedbehandlinsprogrammer.
Du kan lukke ved selv svare og gi dig selv pointene samtidig med at du evt henviser det nye sp. som du ligger i job/opgaver freelance

/aksel