Avatar billede xpmobil Nybegynder
04. januar 2002 - 17:25 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Hvad er der galt

hvor dan kan det vær eat minne atister ikke bliver vis ??? men bliver vis son en  ( 1 ) der er mærkligt her er mit scritp du kan se hvad der er galt på http://www.xpmobil.dk/vis_kat.php?kat_id=2

<?

$connection = mysql_connect(\"\",\"\",\"\");
mysql_select_db(\"\", $connection);
$foresp = mysql_query(\"SELECT * FROM ringetoner Where kat_id = \'$kat_id\' ORDER BY artist\");
          echo \"<center><table bordercolor=000000 BORDER=0 CELLSPACING=0 CELLPADDING=0>
          <tr><td width=25%>Artist</td><td width=25%>Titel</td><td width=10%>Model</td></tr>
          \";
          while($data = mysql_fetch_row($foresp)){
          echo \"<tr><td width=25%><a href=vis_tone.php?id=$data[0] target=\'_blank\'>$data[11]</a></td><td width=25%>$data[2]</td><td width=10%>$data[3]</td></tr>
          \";

          }
          echo \"</table></center>\";
?>

men på forhånd tak for hjækpen allasammen
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:29 #1
du laver jo ingen fetch på dem :)

indsæt følgende:

while ($row = mysql_fetch_array($foresp)) {
          echo \"<center><table....
}
$row[\'yourcoll\'] indeholder så indholdet af \"yourcoll\"
Avatar billede aagaard Nybegynder
04. januar 2002 - 17:30 #2
Prøv at slette 1 tallet/tallerne og skriv så artistens navn men husk at man skal kunne kligge på det.

Mvh Steven Aagaard
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:30 #3
FÅRK HVOR JEG SOVER!!! - sorry!

men hedder dine kolonner 0, 11, 2 og 3? - brug $data[\'kolonnenavnet\'] for at hive data\'ene ud :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. januar 2002 - 17:30 #4
Din $kat_id er sikkert tom
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:31 #5
Where --> WHERE (bare for at holde den ellers nærmest perfekte orden ;))
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:33 #6
erik: lydder det ikke usandsynligt at man kalder sine kolonner for 0, 11, 2 og 3? - jeg tror det er her fejlen ligger :-/

xpmobil: sæt under alle omstændigheder en \'or die(mysql_error())\' bag på alt hvad der har med mysql at gøre - dette bør du gøre som den anden ting for at finde fejlen. Det første er at kontrollere dine variabler (som erik siger).
Avatar billede xpmobil Nybegynder
04. januar 2002 - 17:34 #7
min kat_id hedder 11
Avatar billede gimmy Nybegynder
04. januar 2002 - 17:36 #8
(1) echo $kat_id; //vises der så noget?

(2) hvad hedder dine kolonner i mysql?
Avatar billede xpmobil Nybegynder
04. januar 2002 - 17:37 #9
øøø lige to sec
Avatar billede xpmobil Nybegynder
04. januar 2002 - 17:38 #10
  id  int(11)
  dato  varchar(255)
  titel  varchar(255)
  model  varchar(255)
  tempo  int(11)
  melodien  text
  navn  varchar(255)
  hjemmeside  varchar(255)
  email  varchar(255)
  kat_id  int(11)
  artist  varchar(255)
  godkendt  tinyint(1)

det er min mysql over ringetoren
Avatar billede xpmobil Nybegynder
04. januar 2002 - 17:47 #11
har selv fundt ud af det der var $data[11] den skulle bar lige ænders til $data[10] men tak for de mange gode råd i gav mig så jeg fordeller lige pointen okey