Avatar billede louise Nybegynder
07. juni 1999 - 14:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kommentar boks

Hvorfor får jeg kun kommentar boks, og ikke mulighed for svar, når jeg opretter et spørgsmål.
Jeg kan se på nogle af de ubesvarede spørgsmål, at man også der kun kan komme med sin kommentar, men ikke med sit svar.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juni 1999 - 14:55 #1
Det er fordi en anden er kommet dig i forkøbet. Svaret skal afvises før du kan komme til fadet.
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 14:56 #2
1) Du kan ikke svare på dine egne spørgsmål.

2) Du kan kun svare, når ingen andre har svaret. Dvs. hvis der er en der har svaret kan du ikke svare, medmindre svaret er blevet afvist.
Avatar billede louise Nybegynder
07. juni 1999 - 14:57 #3
Ja, men problemet foreligger, når jeg stiller et spørgsmål.
Se evt. Kategori Outlook, Kan ikke sende mail
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juni 1999 - 14:59 #4
Hvis du vil svare på dit eget spm., hvorfor spørger du så.......??
Avatar billede louise Nybegynder
07. juni 1999 - 15:03 #5
Jeg vil ikke svare på mit eget spørgsmål, men hvordan kan andre gøre det, når de ikke kan vælge mellem 'Kommentar eller Svar'?
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 15:07 #6
læs ovenstående en gang til...
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juni 1999 - 15:07 #7
Jeg har lige været forbi dit andet spm.

Jeg kan udemærket komme til at svare på det. Så jeg forstår ikke helt problemstillingen.
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 15:08 #8
hvis der er en der har svaret, men det er en anden der fortjener pointsene, skal du "afvis svar" før andre kan "svare"
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 15:11 #9
louise: Hvorfor tror du ikke vi kan svare på dit andet sprøgsmål?
Avatar billede louise Nybegynder
07. juni 1999 - 15:15 #10
Hej dkkarpen!
Tak for det - jeg havde ikke forstået, at andre kan vælge mellem Kommentar og Svar, når jeg ikke selv kunne.
Jeg ville gerne have accepteret dit svar, men det var jo en kommentar.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juni 1999 - 15:20 #11
Så prøv igen §:-)
Avatar billede louise Nybegynder
07. juni 1999 - 15:32 #12
Tak for hjælpen
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. juni 1999 - 15:38 #13
You are welcome