Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 21:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link videre automatisk

jeg skal bruge en kode/script som gør at en side auomatisk linker videre til en anden.
Men den skal gøre det med hele skærmen, ligesom hvis man skriver target=\"_top i et link\"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. januar 2002 - 21:42 #1
<head>
<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"0;URL=http://www.nikolajdu.dk\">
</head>

eller:

<script>
top.location.href=\"nySide.html\"
</script>

eller

<body onload=\"top.location.href=\'nySide.html\'\">

/Nikolaj
Avatar billede ahv Nybegynder
03. januar 2002 - 21:42 #2
Altså hvis der er gået 10 sek. skal den sende en videre ?

<meta HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" target=ny CONTENT=\"10; URL=http://www.navn.dk\">
Avatar billede jacobve Nybegynder
03. januar 2002 - 21:43 #3
der kan ikke bare bruges:

<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"5\" URL=http://www.jacobve.dk\">

hopper videre til en side efter 5 sekunder
Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 21:44 #4
nikolajdu<< tak tak, jeg kendte godt den første, men den virker jo ikke som target=\"_top\"
Avatar billede jacobve Nybegynder
03. januar 2002 - 21:45 #5
ok, det var i forbindelse med en frame.. eller?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. januar 2002 - 21:47 #6
Forstår i øvrigt ikke hvorfor du har et frameset, hvis du alligevel sender brugeren videre med det samme??

Tak for point :))

/Nikolaj
Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 21:47 #7
jep
Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 21:49 #8
normalt holder jeg mig også langt væk fra frames, men det er faktisk en tanke bag det som jeg ikke vil komme ind på lige nu