Avatar billede rebus Nybegynder
03. januar 2002 - 18:47 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Online

Kan få scannet for vira online et sted, gratis.

Er der nogen der har hørt om der skulle være kommet en ny virus der spreder sig vha. emails??
Hvis ikke hvilke af de sidste vira spredte sig vha. af email og kan man fjerne dem online?

Hjælp hurtigt!!
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 18:52 #1
Avatar billede riversen Nybegynder
03. januar 2002 - 18:53 #2
sircam, magistr, hybris, goner, badtrans...næsten alle de nye vira spreder sig via e-mail

kør online scanning på www.housecall.antivirus.com
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 19:08 #3
Avatar billede fcs Novice
04. januar 2002 - 09:57 #4
Hvis du vil scanne din PC online, så kan du læse denne test: http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=9562 Det er en gennemgang af alle de bedste online-scannere der er på markedet idag
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. januar 2002 - 10:51 #5
Det sidste par måneder har der været totalt mange af disse vira!
Avatar billede fcs Novice
04. januar 2002 - 13:45 #6
Takker for point ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 15:27 #7
takker :)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 19:08 #8
Også en tak herfra.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. januar 2002 - 20:25 #9
rebus> Jeg skal lige høre ... følger du slet ikke medi nyheder og lign.? Eller er du nybegynder på området (computere)?
Avatar billede rebus Nybegynder
04. januar 2002 - 21:01 #10
Jeg er ikke ligefrem nybegynder...Jeg kan huske da 8086\'eren kom frem og jeg købte den...
Det kunne jo godt ske der var kommet en ny, de har det jo med at komme i løbet af \"ingen\" tid.
Grunden til det skulle være online er faktisk fordi det ikke var til mig men en jeg kender, og personen har/havde ikke et virusprogram installeret.