Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 12:42 Der er 22 kommentarer

Flere vedhæftede filer

Når man skal vedlægge flere filer til en mail, kan det så virkelig passe, at man ikke kan markere mere end én ad gangen?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. juni 1999 - 12:57 #1
Det passer altså ikke, fordi det kan jeg... Jeg har lige gjort det... Jeg brugte OE5 og det duer også i alle andre ver.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 12:57 #2
Prøv at holde ctrl inde og markere de filer du vil vedhæfte
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. juni 1999 - 12:59 #3
Du kan ikke markerer biblioteker, hvis det er det du tænker på.
Avatar billede m-jensen Nybegynder
07. juni 1999 - 13:05 #4
Jeg går ud fra du bruger Microsoft Outlook. Når du skal indsætte flere filer i en mail markerer du den første fil, holder <SHIFT> nede og markerer den sidste fil. Hvis filerne ikke ligger lige efter hinanden markerer du filerne enkeltvis mens <CTRL> holdes nede. God fornøjelse :-)
Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 13:11 #5
Jeg bruger Outlook 97, men hver SHIFT eller CTRL virker!
Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 13:11 #6
Om igen:
Jeg bruger Outlook 97, men hverken SHIFT eller CTRL virker!
Avatar billede m-jensen Nybegynder
07. juni 1999 - 13:23 #7
Ja, jeg bruger Outlook 98 og der virker det, jeg har også lige testet det i Outlook Express der virker det også. så hvis du har mulighed for at opdatere til Outlook 98, vil det løse problemet.
Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 13:32 #8
Virker det ikke i Outlook 97?
Avatar billede m-jensen Nybegynder
07. juni 1999 - 13:35 #9
Jeg har ikke mulighed for at teste det i Outlook 97 :-(
Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 13:38 #10
OK, men jeg har ikke mulighed for at skifte til Outlook 98. Jeg kører på et netværk med mange brugere.
Avatar billede ruprect Nybegynder
07. juni 1999 - 14:31 #11
Kan du ikke drag'n'droppe dine filer?

- Michael
Avatar billede jlj Nybegynder
07. juni 1999 - 14:39 #12
Nej, de lader sig desværre hverken dragge eller droppe.
Avatar billede m-jensen Nybegynder
07. juni 1999 - 14:50 #13
Jeg kører også netværk med mange brugere, og jeg prøver lige at finde ud af om nogle af dem skulle køre Outlook 97 - vender tilbage senere hvis jeg kan finde en kørende version.
Avatar billede m-jensen Nybegynder
07. juni 1999 - 14:54 #14
Jeg får en ide! - Start stifinder, åben mappen med de filer du vil sende, marker dem der og kopier dem over i Outlook.
Avatar billede johnc Nybegynder
07. juni 1999 - 15:48 #15
Download IE 5,0 - så kan du
det kan ikke lade sig gøre i IE 4,0
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 18:12 #16

Så er der ikke noget at gøre, du må lære at leve med det hvis du ikke kan skifte postprogram.

Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 19:48 #17
apropo det med at "flytte" dem. Det virker ikke i oe5 :( Det virkede fint i 4'eren. Nogen der har en eller anden workaround?
Avatar billede c_wellendorf Nybegynder
08. juni 1999 - 08:39 #18
Du kan evt starte med at mærke filerne op i eksplorer og derefter højreklikke og dernæst vælge "send" / "mailrecipient" det er de engelske kommandoer jeg kender ikke de tilsvarende danske.
Avatar billede jlj Nybegynder
08. juni 1999 - 08:52 #19
Der er mange gode og konstruktive forslag fremme, men det, jeg var ude efter, var en let metode som SHIFT og CTRL. Hvis det virker i Outlook 98, må jeg væbne mig med tålmodighed, selv om jeg synes, det er ringe af Outlook 97.
Avatar billede pamyou Nybegynder
08. juni 1999 - 10:39 #20
Jeg bruger outlook 97 & har ingen problemer med hverken drag & drop eller shift/ctrl for at markere filer !?

Avatar billede jlj Nybegynder
10. november 2000 - 08:19 #21
Det er lidt underligt, for nu har jeg fået opdateret til Outlook 98, og jeg kan stadig ikke bruge hverken CTRL eller SHIFT!
Avatar billede nettrain Nybegynder
10. november 2000 - 10:06 #22
Du kunne evt. prøve at ligge filerne i en mappe for sig selv, og så trykke på Ctrl+A