Avatar billede waldowolf Nybegynder
02. januar 2002 - 22:40 Der er 5 kommentarer

Fiktiv side i Photishop: http://www.enter-s.dk/it-data.jpg

- http://www.enter-s.dk/it-data.jpg
Det er så min anden side, udelukkende i Photoshop.
Jeg har prøvet at lave siden, ved hjælp af de ting jeg har lært af diverese guides på nettet.

Hvad kan der gøres bedere næste gang?

Avatar billede nadster Nybegynder
02. januar 2002 - 22:49 #1
Nu ved jeg ikke hvad IT-Data står for, om det er en online IT-butik, IT-konsulenter eller hvad. Men under alle omstændigheder, så vil dit forslag ikke være særligt optimalt til særligt meget tekst. Ulempen ved at prøve at putte det hele ind i en lille kasse, som du har forsøgt, at blandt andet også, at det bliver noget irriternde at se på, for folk med højere opløsning end 800x600, hvis det da er den opsætning du har lavet den i?

Derudover er det altid en god ide, at holde det i websikre farver, hvilket baggrunden og det brune inden i kassen ikke er. Tekst bliver ikke særligt læsevenligt når det står på en baggrund de indeholder motiv. Prøv at holde det i nogle enkle og rolige farver. Selvom det måske ser kedeligt ud, så er det meget mere behageligt at se på i længden.
Avatar billede djalfe Novice
02. januar 2002 - 22:59 #2
Det ville måske smart med antialies, da det er lidt hakked.

Den sorte linie som danner rammen, er det menningen at der skal være huller i?

Så måske lidt mere fylde i rammen.

Har IT-data godkendt den? den eneste grund til at jeg kunne se hvad der skulle sælges, var via teksten.

Det er bare min menning...
Djalfe
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2002 - 23:08 #3
Det ser godt ud synes jeg, og eneste ud over det de andre har nævnt, er at den inderste ring ved knapperne måske burde være mere rund via flere polygoner eller hvad pokker det nu hedder....
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2002 - 02:11 #4
skal lige vide - er det et fiktivt firma eller er det bare en \"for sjov side\"

Det er ret vigtigt for vurderingen.
Avatar billede gryn Nybegynder
10. januar 2002 - 00:46 #5
Hvis det skal se seriøst ud, så skal du bruge lidt færre og mere rolige farver. Det du har lavet her ligner mere (undskyld udtrykket) en tegnefilm.
Prøv at surf lidt rundt på nettet og find inspiration (ikke kopier!)
Held og lykke!