Avatar billede beta Nybegynder
02. januar 2002 - 17:17 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

XP - godt eller dårligt ?

Hvad er holdningen til Windows XP,  er det værd at inst. ?

Med Win 2000 er man nød til selv at finde drivere til bla. sit lydkort og modem, hvor god er XP til at finde alle drivere ?
Avatar billede sg-impact Nybegynder
02. januar 2002 - 17:20 #1
xp, er skide godt, det er utrolig brugerventligt!
Det med at man selv skal finde drivere til lykort m.m, det er jo kun hvis man ikke er tilfreds med windows standard driver, (som man jo sjældent er)
Hvis du ahr windows 2k, ville jeg investere i Xp-upgradering, istedet for at betale fuld pris for et nyt!
//impact..
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2002 - 17:20 #2
Drivere kommer nok stadig an på dit udstyr.
Men jeg er gladere for XP end 2000, da den er noget mere stabil i mit tilfælde.
Dog vil jeg nævne at det 1. jeg gør er at smide det forfærdelige \"Lego-look\" ud og på med Classic.

Resource-mæssigt kræver den mere, men ikke noget der er mærkbart for mig sådan set......

Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2002 - 17:26 #3
Win xp er det bedste og fedeste styresystem jeg til dags dato har kørt med.
og med hensyn til dine driver ville jeg også mene at den nok har de fleste selv men ellers  kan de findes da dem til win 2000 virker perfekt også.
Avatar billede help--me Nybegynder
02. januar 2002 - 17:33 #4
Jeg vil mene at XP er skidegodt men hvis du har en langsom computer skal du ikke installere det fordi det bruger for meget hukommelse hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg taler med Erfaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. januar 2002 - 18:00 #5
Det mindste jeg har kørt den på var en C366mhz med 160mb ram...
Avatar billede resten Nybegynder
02. januar 2002 - 18:02 #6
jeg har hørt at en kørte med 350mhz og 64mb ram.
og der virked den perfekt
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2002 - 07:02 #7
\"Perfekt\" - bob bob bob .. :)
Avatar billede beta Nybegynder
03. januar 2002 - 22:16 #8
Det lyder til at det er værd at inst. XP, men hvordan XP\'ern det med at afspille DivX filer ?
Avatar billede resten Nybegynder
04. januar 2002 - 08:38 #9
Der skal du bare hente denne divx fra www.divx.com så kører den fint i mediaplayereren.
Avatar billede beta Nybegynder
04. januar 2002 - 15:35 #10
Grunden til mit spg. vedr. DivX er at jeg havde hørt at fra en, at Microsoft skulle havde lagt et slørrings-filter i XP, så DivX film skulle blive sløret at se. Men det er altså en \"and\" ?
Avatar billede resten Nybegynder
04. januar 2002 - 15:37 #11
ja de divx film jeg har de er perfekte :))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. januar 2002 - 15:40 #12
annikadk> du har ret mht lego look, har ikke selv XP, men har prøvetr det, og lego-look´et skærer i øjnene, men ellers er det sq det bedste fra Microsux i umindelige tider :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. januar 2002 - 15:43 #13
\"lego-look\'et\" er kun et spørgsmål om tilvending. Nøjagtig samme kritik var fremme da Win95 afløste Win3.11.

I starten var jeg heller ikke meget for det, men idag synes jeg det er fint... specielt kan jeg lide mulighederne for at modificere alt til ukendelighed ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. januar 2002 - 20:43 #14
Avatar billede no_doubt Nybegynder
04. januar 2002 - 20:48 #15
annika, hvordan for man classic \"theme\"
Avatar billede pivsen Nybegynder
18. januar 2002 - 05:26 #16
Jeg har kun godt at sige om XP, jeg har prøvet at køre alle de forskellige windows der er kommet på markedet men dog har jeg kun haft XP i 5 dage på nuværende tidspunkt men det kører SQ fint & jeg har kun opdateret 2 drivere ( lydkort & mus ), jeg vil faktisk sige at det er det bedste der nogen sinde har været på markedet & jeg er ellers ikke kendt for min positive holning overfor MICROCRAP!!!!
Avatar billede beta Nybegynder
27. januar 2002 - 13:37 #17
Tak for jeres gode svar. Jeg prøver XP i dag, og håber det er en succes.