Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. januar 2002 - 00:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hp scanjet 5p driver?

jeg kan ikke finde driveren til hp scanjet 5p! det skal være til win ME! jeg kan godt finde det software der skal bruges men ikke driveren!
Avatar billede khand Nybegynder
02. januar 2002 - 00:42 #1
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. januar 2002 - 00:43 #2
jepper, men der er kun software til den! det er selve driveren jeg skal bruge!
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
02. januar 2002 - 00:48 #4
ER det ikke noget med at en scanner bare bruger en standard TWAIN-driver?

Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. januar 2002 - 00:52 #5
dont know, men det er ikke drivere der er på hp\'s hjemmeside, det er prgrammet til at styre den!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. januar 2002 - 14:23 #6
fuck det! nu har den cracket min computer 2 gange så jeg har måttet installere alt igen, nu gider jeg fandme ikke mere! jeg lukker!
Avatar billede pft Nybegynder
04. januar 2002 - 14:45 #7
Ja hvad gør man ikke for at spare point?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. januar 2002 - 14:56 #8
det virkede altså ikke!
Avatar billede pft Nybegynder
04. januar 2002 - 15:31 #9
Du bad om en driver til din HP det fik du ,at så dit skod program ikke duer, ja det kan vi jo ikke gøre for vel .
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=sj5ppc&l=en&c=MicrosoftWindowsME
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. januar 2002 - 15:43 #10
de drivere du henviser til virkede ikke og jeg havde prøvet dem i forvejen! men hvis det pisser dig så meget af at du gik glip af 15 point, så opretter jeg da glædeligt et nyt spm til dig, så du kan få 15 point!
Avatar billede pft Nybegynder
04. januar 2002 - 15:46 #11
Nej, det er ikke det med point, der er bare så mange der stille et spørsmål, og når de så har fået et par svar, så enten lukke de eller tager selv point? Hvis du forstår.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. januar 2002 - 15:52 #12
jamen jeg forstår dig fuldt ud, jeg har da også et par gange bare givet point, selvom mit spørgsmål ikke er blevet besvaret, men jeg syntes bare ikke at jeg gad at give point denne her gang. også fordi jeg er så F****** irriteret over at den hele tiden crasher min computer!
Avatar billede pft Nybegynder
04. januar 2002 - 15:54 #13
Se om du ikke kan få fat på Win 2000 den er der sku aldrig problemer med.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
04. januar 2002 - 16:00 #14
nu du siger det, så har jeg faktisk lige i morges bestilt win 2k fra min pappa! (er så heldig at få alt sotware nogenlunde gratis, fordi man har en far med eget firma!)