Avatar billede lindsepigen Nybegynder
01. januar 2002 - 22:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE 6 holder ikke vinduestr..

Hejsa,
I IE6 åbnes mellemstr vinduet ved klik på links, der åbner i nyt vindue..Hver gang er str på vinduet meget tæt på maximeret str, og jeg retter det til, lukker vinduet og prøver igen, og så er str den rette i mellemstr. Men når comp har været genstartet har IE \"glemt\" indstillingen og åbner mellemstr i næsten maximeret. Nogen der ved hvad og hvor der skal ændres noget?

Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:06 #1
Gå ind i regedit, og find denne:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Document Windows

Sæt Maximized til yes.

Det virkede på min computer.
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
01. januar 2002 - 22:07 #2
Laver den ikke bare alle vinduer til maximeret så?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 22:12 #3
Doh! Læste spørgsmålet forkert :)
Avatar billede prodic Mester
01. januar 2002 - 22:23 #4
har du prøvet at sætte størrelsen til det det skal være og så genstarte UDEN at lukke vinduet først?

Mener det tidligere har hjulpet andre i en lign. situation.
Avatar billede werd Nybegynder
01. januar 2002 - 23:27 #5
hvor skulle man gå hen for at få alle vinduer maximeret?
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
28. januar 2002 - 23:55 #6
ARGH det virker bare ikke. Det holdt i ca-. 1 uge det der med at genstarte uden at lukke mellemvinduet ned..men nu funker det heller ikke længere.. nogen forslag?
Avatar billede rbjacobsen Nybegynder
07. februar 2002 - 11:24 #7
Når du skifter til 6.0 vil alle dine gamle links åbne i det første vindue som er åbent. Alle nye links/bookmarks vil åbene i det rigtige.
Dette kan løses ved at kopiere sine bookmarks ind i stedet for at impoterer dem.
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
28. marts 2002 - 12:21 #8
lukker