Avatar billede dwal Nybegynder
01. januar 2002 - 15:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Photoshop opfører sig underligt

Hej, jeg kører med det gode gamle photoshop 4 :)
det er det jeg bedst kan lide, og bruger det faktisk meget, men det opfører sig underligt, jeg får denne besked hver gang jeg prøver at starte http://www.dwalnet.dk/photoshop/crap.jpg
og jeg ved jeg har ram nok, har noget med 785mb ram eller noget... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede zred Nybegynder
01. januar 2002 - 15:14 #1
slet og indstaller ps igen

i did
Avatar billede pft Nybegynder
01. januar 2002 - 15:15 #2
Der er noget i vejen med deres side?
Avatar billede dacapo Nybegynder
01. januar 2002 - 15:18 #3
Har du prøvet at rense di PS.
Det gøres ved at når du starter PS op st trykker du på ctrl og alt.
mvh dacapo
Avatar billede dwal Nybegynder
01. januar 2002 - 15:30 #4
zred> virkede ikke, nu får jeg bare en blank popup tingest når jeg prøver at starte

dacapo> hvad mener du??? kan jo slet ikke starte programmet
Avatar billede dacapo Nybegynder
01. januar 2002 - 15:33 #5
ok så står jeg af.
dacapo
Avatar billede zhark Nybegynder
01. januar 2002 - 15:57 #6
Hvordan ser forholdene ud under kontrolpanel/ydeevne, og har du ændret noget i virtuel hukommelse?
Avatar billede dwal Nybegynder
02. januar 2002 - 05:05 #7
nej, intet er ændret i virtuel hukommelse
Avatar billede sabrina21 Nybegynder
02. januar 2002 - 12:52 #8
Prøv at downloade en anden version af photo shop 4.0 eller måske 5.0 for det er en fejl på den version du har i forvejen.
Det er jo værd at forsøge med udlukkelses metoden *SXM* ;-)
God fornø´gls...!
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
02. januar 2002 - 13:05 #9
jeg havde samme problem med PS6.0 engang. Det kom når pc\'en havde stået tændt et godt stykke tid, og der var brugt en del systemressourcer... Men hvis der ikke er nogle problemer med ydeevnen og du har så mange ram, så ved jeg ikke hvad det kan være... Gør den det vær eneste gang du starter PS, eller kun engang imellem?
Avatar billede enzoenzym Nybegynder
04. januar 2002 - 16:23 #10
Har du været inde i preferences/indstillinger og fortælle hvor den skal gemme sin cache?
Avatar billede bayzer Nybegynder
29. januar 2002 - 10:17 #11
Geninstaller, eller få dig en nyere version af ps. De nyere kan også lidt mere