Avatar billede rebus Nybegynder
01. januar 2002 - 14:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Backup??

Skulle det være nødvendigt at lave backup af sine filer når man installere Win XP oven på Win 98?? Jeg har ikke noget af direkte værdi, det vil bare være noget pis at skulle til at hente alle tingene igen.

Med andre ord vil Win XP slette noget \"ikke Win 98\" når man installere det?

Bare ja eller nej...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:19 #1
NEJ!! der vil ikke ske noget :0)
så du kan bare lægge win xp ind...
Avatar billede milo Nybegynder
01. januar 2002 - 14:20 #2
ja, det vil formatere dit C drev...og derved miste alle data på det... - ved mindre det er winxp upgrade du har...hvis man da kan få det.

Men en ren installation er også det eneste der holder.
Avatar billede milo Nybegynder
01. januar 2002 - 14:21 #3
ssundsdal, det passer sqda ik? Jeg tvivler på det er en winxp upgrade version han har?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:23 #4
Ja!!! det er så rigtigt.... Men så må jeg have fortået spørgsmålet forkert for jeg opfattede det som en upgrade...  :)
Men rebus husk lige at skriv om det er en upgrade elelr ej.. :)
Avatar billede rebus Nybegynder
01. januar 2002 - 14:26 #5
Det er ikke en upgrade. Men jeg var næsten sikker på at man kunne instalere det \"oven\" på Win 98 uden tab..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:28 #6
Hvis det var mig så vil jeg slette win 98 og installerer win xp og KUN kære med et styre system..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:29 #7
kære=køre
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:30 #8
MEN JEG HAR HAFT LAGT WIN XP IND PÅ MIN PC SOM IKKE VAR UPGRADE OG DER HAVDE JEG WIN ME INDE OG DER SKETE INTET DEN SPURGTE BARE DA JEG STARTEDE PCEN HVILKEN STYRESYSTEM JEG VIL KØRE. MEN DET BLEV JEG GODT TRÆT AF OG LAGDE KUN WIN XP IND.
Avatar billede rebus Nybegynder
01. januar 2002 - 14:31 #9
Jeg vil også kun køre med et styresystem. Jeg har bare ikke lyst til at skulle starte HELT forfra......hvis I forstår..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 14:32 #10
Ja jeg forstår dig godt!!
Men det var bare mit råd :)
Avatar billede resten Nybegynder
01. januar 2002 - 17:41 #11
Du kan opgarder med din xp og bibeholde alle dine ting men du skal ikke regne med det blir godt for xp er meget kræsen hva det angår.
så mit råd til dig vil være at få fat i partion magic så du kan dele din HD op og lægge dine ting på en anden partion go så formater dit drev hvorpå du skal ha xp ind.
Avatar billede rebus Nybegynder
01. januar 2002 - 17:48 #12
partion magic hvor kan det hentes?
Avatar billede resten Nybegynder
01. januar 2002 - 17:50 #13
Du kan hente det her men det koster desvære.

http://www.powerquest.com/