Avatar billede mulde2 Nybegynder
31. december 2001 - 14:39 Der er 10 kommentarer

Gammel computer

Jeg har en gammel computer (Compaq presario 4504)den er ca. 4-5 år gammel. Når jeg starter den så fryser den jeg har prøvet at formater den en masse gange. Hvad er der i vegen.
Avatar billede skwat Praktikant
31. december 2001 - 14:40 #1
måske en lidt mere uddybende fejlbeskrivelse vil være på sin plads, den fryser jo ikke så meget at du ikke kan formatere den
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. december 2001 - 14:40 #2
sikker på at dine blæsere kan dreje længere pga. støv??
måske er din strømforsyning træt af livet???
Avatar billede mulde2 Nybegynder
31. december 2001 - 14:42 #3
Den går bare i stå når den starter op, der kommer ingen vindue eller såden noget.
Avatar billede mulde2 Nybegynder
31. december 2001 - 14:45 #4
nej jeg har formater den den en masse gange.
Avatar billede is Nybegynder
31. december 2001 - 16:12 #5
Kan du install. Win. på den ?
Avatar billede stone Forsker
31. december 2001 - 16:59 #6
hvor langt henne i opstarten fryser den?
hvis du kommer dertil at win logo bliver vist, prøv at trykke ESC og se om der er nogen fejlmeldinger!
Avatar billede mulde2 Nybegynder
01. januar 2002 - 16:22 #7
ja jeg kan godt installer windows på den men den fryser aligevel lige før skrivebordet kommer frem.
Avatar billede is Nybegynder
01. januar 2002 - 18:33 #8
Prøv at starte den op i fejlsikret tilstand, hvis det lykkes så se lidt på driveren til grafigkortet.Installer en driver til standard PCI-kort,men hvis det er den der ér installerret, så installer en der passer til dit grafigkort.
Avatar billede megabad Nybegynder
02. januar 2002 - 01:01 #9
du kan også prøve med noget anden Ram/grafigkort
for at se om det hjælper
Avatar billede megabad Nybegynder
27. juli 2002 - 01:39 #10
Lukker du?