Avatar billede -and1- Nybegynder
30. december 2001 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nero Driller.........!!!!

Hejsa,
Jeg kører windows 200o, og har installeret Nero 5.0.
Når jeg så vil lave en cd copy, altså brænde fra cd til cd, kommer der en fejl meddelse lige når den skal til at brænde. Det står bare error reading audio (fejl ved læsning af audio) Hvorfor gør den det??? Jeg kan nemlig godt brænde ting fra min Harddisk ud på en cd... Det virkede også fint da jeg kørte med Windows 98.. Håber i kender svaret
Hilsen Andreas
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 16:33 #1
Prøv at hente en nyere version af Nero ... 5.5.et-eller-andet.
Avatar billede mike1 Nybegynder
30. december 2001 - 16:36 #2
prøv at bruge brænderen både som læse og skrive drev ( dvs ikke on the fly )
prøv evt at koble den om til en anden bus på bundkortet.
Avatar billede manon Nybegynder
30. december 2001 - 16:41 #3
Avatar billede daiz Nybegynder
30. december 2001 - 17:47 #4
Som mike1 har svaret kan det godt fejl i forbindelsen mellem dit alm CD-ROM drev og din brænder prøv at sætte din brænder som master (yderst på kablet) og CD-ROM som slave .... Sådan har jeg dem og jeg har også win2k og Nero 5 og jeg har ikke nogle problemmer :)

John
Daiz.dk
Avatar billede fnaz Nybegynder
31. december 2001 - 17:17 #5
Sæt brændehastigheden ned
Avatar billede -and1- Nybegynder
06. maj 2005 - 15:45 #6
lukket