Avatar billede jeffe Nybegynder
30. december 2001 - 16:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Divx undertekster

Hvordan h.... får jeg undertekster på mine film (f. eks. Tomb Raider). Jeg har hentet undertekster fra www.divxit.dk til Tomb Raider (danish.sub). Men hvordan er det lige at jeg får aktiveret den fil i en afspiller, ligegyldigt hvilken (Har blandt andet The Playa inde)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 16:23 #1
Sjovt jeg troede egentlig det var ulovligt at kopiere film på den måde....?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 16:25 #2
men okay, hvis du har direkte grabbet filmen fra DVD eller vhs, så kan du vel bare grabbe den med undertekster?
Avatar billede jeffe Nybegynder
30. december 2001 - 16:26 #3
Sandsynligvis ikke mig selv der har grabbet den! Har du noget imod det jeg gør, så lad dog være med at kommentere!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 16:33 #4
[Snip: Regler]

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

/Anmeldt

Godt Nytår ;)

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede jeffe Nybegynder
30. december 2001 - 16:41 #5
LOL
Avatar billede jeffe Nybegynder
30. december 2001 - 16:41 #6
fandt selv svaret
Avatar billede jeffe Nybegynder
30. december 2001 - 16:45 #7
I øvrigt har jeg ikke overtrådt noget, hvis du nærlæser det du pastede... :
Jeg har ikke søgt efter warez, mp3, serienumre og undertekster i sig selv er ikke ulovlige....
Det at jeg har en divx film har jo sådan ikke noget med noget at gøre...
Avatar billede dna Nybegynder
30. december 2001 - 17:02 #8
\"underteksterne\" er vel beskyttet materiale som alt andet ??

dna
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 19:01 #9
Jeffe> Siden du ikke er knøw nok til selv at finde rundt i 3 liniers tekst skal jeg da gerne fjerne det overflødige:

\"eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.\"

Skal du også have forklaret hvordan det relatere sig til dig eller kan du selv gætte det?

/Oscar
Avatar billede jeffe Nybegynder
26. august 2003 - 00:14 #10
Sad lige og kiggede gamle spørgsmål igennem. Jeg har næsten yst til at kommentere din sidste post.
Avatar billede ockholm Nybegynder
25. september 2003 - 22:20 #11
Hvorfor fortæller i ikke bare "jeffe", at Vobsub (google), er et udmærket program, der ikke kræver den store videnskab at få til at funkle? Hør Jeffe, du installerer Vobsub, opretter en mappe (god knows where) ligger film fil og undertekst fil i mappen, ændrer navnet, så de fx hedder Tomb Raider 2 begge filer, og afspiller så filmen i media player, hvis du har gjort alt rigtigt, vil der være en grøn pil i højre hjørne, der kan du højreklikke og ændre på instillingerne..

1,2 enjoy!