Avatar billede que_questo Nybegynder
30. december 2001 - 12:57 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Lave FTP server ?

Jeg vil gerne have lavet en FTP server for at dele data med nogle andre.

Kan jeg ikke gøre det på min egen maskine ? - Behøver det at være en seperat maskine ? og hvad skal jeg bruge ?

Kunne ikke finde bedre kategori end her..sorry.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2001 - 12:59 #1
du skal bruge din eksterne ip-adresse som du får at vide på www.myip.dk + et ftp-server program såsom Bulletproof FTP Server: http://www.bpftpserver.com/
Avatar billede que_questo Nybegynder
30. december 2001 - 13:05 #2
Kan jeg gøre det på min alm. maskine ? Eksempelvis ved at dele ét af mine drev ?
Avatar billede shanko Nybegynder
30. december 2001 - 13:06 #3
Hælder oz mest til Bulletprof ftp, bruger den selv.. :o)
Den er utrolig let at sætte op, med hensyn til hvilke data du vil dele med andre og med user og password..!!..
Når du så sætter den online finder den oz den ip der skal bruges for at connecte den.. :o)
Syntes den er god og brugervenlig..
Avatar billede shanko Nybegynder
30. december 2001 - 13:07 #4
Ja det kan du sagtens.. Og du behøver ikke dele dit drev for at lave den... :o)
Avatar billede que_questo Nybegynder
30. december 2001 - 13:07 #5
shanko > Lyder godt da jeg ikke ved det store om det.
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
30. december 2001 - 13:07 #6
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. december 2001 - 13:08 #7
Hey.. Jeg har snakket med Thomas Fra BulletProff.. Ham der har programmeret den.. Jeg er snar klar med den Danske Guide til det .. Skal nok smide et link på eksperten.dk engang
Avatar billede que_questo Nybegynder
30. december 2001 - 13:09 #8
OK - Jeg prøver at praktisere det. og vender tilbage hvis der er mere :-)
Avatar billede shanko Nybegynder
30. december 2001 - 13:10 #9
oki heller ikke her men fandt alligevel ud af uden hjælp..
Så den er ikke svær kan du regne ud... :o)
Avatar billede shanko Nybegynder
30. december 2001 - 13:14 #10
ZyberWizard>> Lyder godt kunne nemlig oz godt bruge en guide.. :o)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. december 2001 - 16:58 #11
Man skal sgu da ikke bruge en guide for at få sat en FTP server op =) *Griner*

-Initializing
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
30. december 2001 - 18:33 #12
Narhj...Men det er der nogle der skal ik ´
Avatar billede que_questo Nybegynder
31. december 2001 - 01:14 #13
Så er jeg tilbage.
Har nu installeret bulletproof og det kører bare. den kan både up og downloade og jeg ved ikke hvad.
Tak
Avatar billede shanko Nybegynder
31. december 2001 - 01:26 #14
Var så lidt.. :o)
Siger oz tak for point..