Avatar billede fcknix Nybegynder
29. december 2001 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IBM 386 og/eller 486

Jeg har hårdt brug for en \"plan over bundkortet på en af de overstående modeller, da jeg har fjernet mine jumpere og nu har jeg ingen manual hvor der er noget om det så hvis du ligger inde med en manual/plan over jumper opsætningen, så svar straks
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. december 2001 - 23:56 #1
har det her noget med dit at gøre http://www.astuk.com/products-by-keywords/ibm-386.html
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. december 2001 - 00:09 #2
Avatar billede trismegistos Nybegynder
30. december 2001 - 00:12 #3
Er der ikke en mobo manual/tegning indeni kabinettet?
Avatar billede fcknix Nybegynder
30. december 2001 - 08:42 #4
nej der er ingen manual indvending, for det havde jeg ellers fået at vide at det var der på ibm og compaq, men det er der underligt nok ikke her