29. december 2001 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sætter sig hele tiden......

Nogen der ved hvorfor min WindowsXP altid sætter dig??????? Den gør det utrolig tit på forskellige tidspunkter... Nogle gange få sekunder efter den er startet op, andre gange 10 minz efter, og til tider aldrig....?!?!=!?!=!=
Jeg har en:
Athlon 700MHZ
512 Ram
JEg kan ikke gennemskue problemet....

HJÆLP!!!!

/Mig
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 21:52 #1
Først hvilke ting har du sat i den ang scanner driver programmer osv.
og har du opgarderet din xp med en tidliger version.
Avatar billede cd_ Nybegynder
29. december 2001 - 21:54 #2
Jeg havde selv samme problem med XP, det hang i tide og utide, har fjernet det nu og er tilbage på goe gamle win98se
29. december 2001 - 21:56 #3
Jeg har sat XP drivere i den........
Og jeg har IKKE opgraderet!
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 21:58 #4
okey du har lagt den ind på en ren HD godt.
hvilke programmer har du så lagt i den og har du sat noget hardvare til.
29. december 2001 - 21:59 #5
Har du ikke ICQ...Jeg har på fornemmelsen det kan tage meget lang tid....
Mit UIN er: #69194919
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 22:01 #6
nu er det sådan at andre også skal være med både til svar og løsning.
så det går nok ikke :(
29. december 2001 - 22:03 #7
Det kan f ..... da være lige meget........
Pyt med det....
Jeg har sat mit modem og min printer til....
Avatar billede resten Nybegynder
29. december 2001 - 22:20 #8
Prøv evt en load setup defoults i bios det plejer gerne at hjælpe.
men ellers er jeg først til bage i morgen :)
Avatar billede resten Nybegynder
03. januar 2002 - 17:28 #9
Takker :)