Avatar billede esmelf Nybegynder
28. december 2001 - 22:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word + Excel lukker automatisk ?

Jeg havde excel 2000 åben i windows 2000 og kom til ( så vidt jeg husker) til at trykke ctrl+f og nu lukkerv office programmerne ned automatisk er ca 5 sek hvis jeg ikke har gang i nået. Er der nogen som kan komme med de vise sten, hvad jeg har fået gjort og hvordan jeg slipper af med det igen.
Avatar billede prodic Mester
28. december 2001 - 22:30 #1
Avatar billede esmelf Nybegynder
29. december 2001 - 02:13 #2
Jeg har prøvet hjælpen på linken, men det hjalp ikke.
Er der andre godt ider ??

Jeg har også prøvet at reinstaller - men uden bedre held !

Avatar billede prodic Mester
29. december 2001 - 02:30 #3
Prøv at søge på support.microsoft.com - der var flere forslag på et lignende problem.

Den tidligere løsning var bare en af mange...prøv at se om du kan finde en der rammer lige dit problem.
Der var bla. noget med SP1 til Office-pakken, at den ved installation kunne foresagde det problem.
Og din forklaring yder ikke nogen videre mulighed for at isolere problemet.
Avatar billede esmelf Nybegynder
30. december 2001 - 09:28 #4
Tak prodic - men jeg opgav og installere office 97 den køre til UG.