Avatar billede wiccan_nocturna Nybegynder
28. december 2001 - 15:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

voodoo3 2000pci

Jeg har fået fat i et program der hedder V.Control. Heri er det muligt at ændre sine features samt overclocke sit voodookort selvom man ikke har v4/5. Mit kort kører som standard på 143MHZ og det er født uden køler, dog har jeg sat en slotkøler under kortet, efter denne lange indledning ville jeg høre hvor meget jeg kan overclocke mit kort med og i så tilfælde hvad jeg bør være opmærksom på i grafikken mht. overoverclock =)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 16:01 #1
Da jeg havde et Voodoo3 2000 kunne det køre 180Mhz. Øg hastighededen med 5Mhz ad gangen indtil det ikke kan klare mere, og det sker når der kommer grafikfejl i spil, f.eks Quake3. Hvis du går forsigtigt til værks kan det næsten ikke gå galt.
Avatar billede wiccan_nocturna Nybegynder
28. december 2001 - 16:07 #2
mange tak, kan jeg også se det i Strike Force (Unreal Tournament Mod.). Dette er det eneste spil jeg har liggende...
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2001 - 16:33 #3
Jeps, skulle ikke være noget problem.
Avatar billede wiccan_nocturna Nybegynder
29. december 2001 - 13:48 #4
cool, tak for hjælpen