Avatar billede janny Nybegynder
28. december 2001 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tiger Woods PGA Tour 2000 Kan ikke starte!

Jeg har købt Tiger Woods PGA Tour 2000. Efter introen går spillet tilbage til Windows skrivebordet. Nogen der har en løsning?

PC-Data:
Pentium III - 500Mhz
192 Mb ram
Gforce Mx200 - 32 Mb ram
Direct X -8

Hilsen Jan
Avatar billede ffn Nybegynder
28. december 2001 - 15:49 #1
ja, du kunne have ladet være med at købe det. Er der ikke kommet en 2002?
Avatar billede janny Nybegynder
28. december 2001 - 15:54 #2
Jo men det besvarrer jo ikke rigtigt spm.:-)
Avatar billede borf Nybegynder
28. december 2001 - 17:02 #3
Det problem har jeg haft. Hvis du kan, så prøv at sætte grafikken til ikke at køre opengl (hvis muligt) så kør Direct3d. Hvis det ikke hjælper, så prøv at opdatere dine grafikkort drivere.
Avatar billede borf Nybegynder
28. december 2001 - 17:02 #4
Det skulle have været et svar :)
Avatar billede janny Nybegynder
28. december 2001 - 17:13 #5
borf: opengl?  -  Direct3d?  Grafikkortet er helt nyt ( købt i går ) med den nyeste driver.
Avatar billede klatten Nybegynder
30. januar 2002 - 11:55 #6
Hej Jan

Har du fundet ud af, hvad OpenGL, Direct3D (og den sags skyld 3dfx) er ??
Det er de forskellige standarder hvorpå 3d-grafikkort afvikler gengivelserne af 3d-billeder på din skærm.
Voodoo grafikkort kan typisk køre OpenGL og 3dfx. Dit savage4 kort og dit nye Geforce kører Direct3d (en standard der vist er udviklet af Microsoft til at arbejde sammen med DirectX) og Geforce kan vist nok også køre OpenGL.
Når du så skifter grafikkort, efter at spillet er installeret, skal spillet lige finde ud af, hvordan billederne skal gengives. Der skal derfor køres en ny setup af 3d-hardware, eller spillet skal installeres påny.

Da du har installeret Win2000 nu, så skal du jo allivel installere spillet påny. Det er muligt, at det så ikke vil virke, men så har det ikke noget med grafikkortet at gøre, men derimod fordi at spillet ikke er kompatibelt med Win2000. Jeg har selv et Geforce2mx400 og kan afvikle hvad som helst med det!

Sørg for at have seneste driver til grafikkortet (specielt da du har skiftet OS) http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

Held og lykke!

Mvh
Klatten
Avatar billede janny Nybegynder
21. februar 2002 - 15:36 #7
Har fundet fejlen! og smidt programmet ad h...... til!