Avatar billede aopenxpert Nybegynder
28. december 2001 - 14:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget RAM

Hej Eksperter,

Jeg har pt. en maskine med 192MB RAM (Duron 715 Mhz, Geforce 3) og ønsker at købe yderligere 128MB RAM da det næsten ikke koster noget. Spørgsmålet er om det kan BETALE sig??? Kan man overhovedet mærke de ekstra RAM. Jeg bruger hovedsageligt computeren til spil.
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 14:59 #1
Ja.!
Man kan somregel altid bruge mere ram :)
Især til de meget grafik krævende spil.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
28. december 2001 - 15:00 #2
Det kan altid betale sig at sætte mere RAM i sin maskine, jeg har altid kunnet mærke forskel når jeg har puttet flere RAM i mine maskiner!
Avatar billede rickypriv Nybegynder
28. december 2001 - 15:14 #3
yebs.. jeg startede på 64 .. gik så op til 128 og kunne mærke en stor forskel.
Senere gik jeg op til 256, og igen var der stor forskel.
Nu er jeg på 384, og nu kan jeg ikke leve uden! :)
Avatar billede r3fl3x Nybegynder
28. december 2001 - 15:33 #4
da du har et geforce 3 tror jeg ik det er nødvendigt ! da Geforce 3 trækker en 200 mhz rundt uden problemer! :)
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 15:34 #5
Hmm bare fordi man har et stort grafik kort så kan det altså godt lagge hvis ens puter ikke har ram nok.
Avatar billede r3fl3x Nybegynder
28. december 2001 - 15:35 #6
har du prøvet geforce 3 `?
Avatar billede r3fl3x Nybegynder
28. december 2001 - 15:35 #7
jeg har set det i action og tro mig det er ik til at spøge med :)
Avatar billede darkside Nybegynder
28. december 2001 - 15:38 #8
Måske ikke, men det skal stadigt ha ram nok, prøver du at bruge et Geforce 3 sammen med en maskine med 128 mb så har man et prob, den uder slet ikke max.