Avatar billede funkztar Nybegynder
27. december 2001 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

internet virker ikke optimalt.. hjælp

Mit internet virker overhovedet ikke optimalt ; alle de spil som jeg prøver at spille på nettet, virker ikke. og filmklip...det går heller ikke. Ud over det går internettet også i stå lige i det den har loaded en side færdig, ellers går den i stå lige så snart jeg trykker på et link. Og store chatte som jubii chat virker selvfølgelig heller ikke. Som i måske har forstået virker mit internet ikke særlig godt.

p.s. jeg har alle programmer som er nødvendige for at kunne køre filmklip og spil : shockwave, direct x, realplayer og medieafspiller
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 22:23 #1
Nå - og hvilken host (udbyder) har du så?
Avatar billede zhark Nybegynder
27. december 2001 - 22:26 #2
Burde også have spurgt om det har virket bedre og om det er modem/kabelnet osv.
Avatar billede funkztar Nybegynder
28. december 2001 - 09:34 #3
jeg kører med netbasis (opasia) og mit modem er et ISDN 128k modem.
Avatar billede zhark Nybegynder
28. december 2001 - 16:33 #4
Måske har modem konflikt - selv om man ikke lige kan se det. Er der nogle \"Dubbletter\" under netværk eller kan du evt. afinstallere kortet og flytte det til et andet slot (hvis du har frie)
Avatar billede 247365 Nybegynder
10. januar 2002 - 23:08 #5
Det kan aldrig blive flyende med ISDN, men dit problem kan løses ved at ringe til 80808035.

Det du selv kan gøre er:
Tjek din dialer under netværk via modem. Højreklik på din opkaldsforbindelse (dialer), vælg egenskaber. Klik alle flueben væk pånær den nederste soom er TCP/IP. Klik på TCP/IP indstillinger, og sæt alt til automatisk hentning. Ved de nederste 2 flueben skal du fjerne den der hedder Brug IP-headerkomprimering. Så skulle det hele køre optimalt.

Ellers skal du have geninstalleret flere ting i dine opsætninger for netværk, mv. Så ringer du bare 80808035

/247365 :-)