Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
27. december 2001 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash HJÆLPP

Skal bruge lidt flash hjælp - Problemmet er at når jeg har lavet en aktive button og jeg har ændret på når man trykker på den og der kommer et nyt billede frem, så forsvinder det med det samme, det gider ikke blive der kun hvis jeg holder musen nede, jeg tror at det er fordi den loop\'er men er ikke sikker og kan ikke finde ud af at fjerne loop... Nogle der ved hvad der er galt så sig lige hvad URL\'en r: http://home1.stofanet.dk/tbtimes/Flash.htm

/zzFreakzz
Avatar billede davidchristensen Praktikant
27. december 2001 - 13:39 #1
Du skal ligge din knap ind i et movieklip. Når du trykker på knappen skal du sætte en action som får movieklippet til at gå til en anden frame og stoppe - og i den frame har du din firkant. Du skal altså ikke sætte deher firkant i selv knappen, men i et movieklip hvor også knappen er, og når du trykker på knappen går den til et andet frame og stopper.

Du kan så evt. lave en lille knap på firkanten, så når du trykker på den, så forsvinder den (dvs. du får movieklippet til at gå til frame 1 igen..)

David
-
:)
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
27. december 2001 - 13:42 #2
øhhhh, har haft det i en dag. Men det lyder nemt... Kender du ikke et sted i programmet hvor man kan fjerne loop?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
27. december 2001 - 13:44 #3
Jamn, du skal sætte en stop kommando i sidste frame.. Så stopper den og går derfor ikke til første frame igen..
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
27. december 2001 - 13:46 #4
ok, kan du forklare hvordan man sætter den ?
Avatar billede mat Nybegynder
27. december 2001 - 13:54 #5
zzfreakzz>> Du ved godt at der en katagori her på eksperten, der hedder flash ikke? ;)
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
27. december 2001 - 13:58 #6
joh men r altid kun på freelance (næsten)
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
29. december 2001 - 20:23 #7
Lukket spg ikke nogle gode svar SuRRy !
Avatar billede davidchristensen Praktikant
29. december 2001 - 20:26 #8
Hey, fister.. Jeg syns det er et glimrende svar du har fået.. Men hvis du ikke véd hvordan man laver et stopkommando i Flash, skulle du så ikke til at finde ud af det selv? Du kan jo ikke få fortalt et helt program hvordan det virker her på Eksperten..