Avatar billede jadetermig Nybegynder
27. december 2001 - 02:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winamp script til mIRC...

Har fået et script til mirc så den sang jeg hører på winamp burde blive skrevet når jeg trykker f8.... men lortet virker sq ikke!! Hvad skal jeg gøre? :D Enten skal jeg have et nyt script eller dette skal rettes til: /setwinamp %s %t
der mangler en en del da jeg er kommet til at leje lidt med det :[ HELP!!
Avatar billede ulrich Novice
27. december 2001 - 08:56 #1
:)

Sørg for at mIRC\'s DDE server kører.

Den hedder sikkert \"mIRC\"

I winamp, under konfiguration af plugin\'et, sørger du for at det er \"enabled\" plus at DDE server svarer til det du har stående i mIRC.

I dit plugin har du et felt der hedder \"Text to send\" .. her skriver du den kommando/alias du vil bruge i mIRC.

Fx.. /setmp3 %s

%s = sang :)

i mIRC går du aliases..

Laver et alias der hedder \"/setmp3 set %mp3 $1-\" ..

og endnu et alias der hedder \"/f8 /me lytter til %mp3\" fx..
Avatar billede jadetermig Nybegynder
27. december 2001 - 14:46 #2
Du er vidst en pornotrold.. :D Har du et ICQ nummer?
Avatar billede ulrich Novice
27. december 2001 - 15:35 #3
hehe ja

5683405