Avatar billede tazz_mania Nybegynder
27. december 2001 - 01:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende opengl driver!!!!

Hej Eksperten! Jeg har et Asus Geforce2 MX-400 32mb ram graffikkort. jeg lige har \"opgraderet\" til WinXP,og fandt så ud af at de drivere jeg fik med til kortet ikke var kompatible med WinXP. så indstallerede jeg de drivere som XP anbefalede mig men fandt ud af at Opengl driverne manglede. HVOR KAN JEG FÅ FAT I EN OPENGL DRIVER TIL XP, SOM PASSER TIL MIT KORT????????
Avatar billede moroax Nybegynder
27. december 2001 - 01:43 #1
Kig her:
www.nvidia.co.uk

* MoRoax...

Avatar billede replicat Nybegynder
27. december 2001 - 02:29 #2
OpenGL har det MEGET dårligt med XP, du skal have fat i drivere fra Nvidia der er XP kompatible, XP\'s drivere virker som du siger ikke med OpenGL.
Se ovenstående.
Avatar billede moroax Nybegynder
27. december 2001 - 19:20 #3
Takker 4 point ;-)

* MoRoax...