Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 22:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

en chat

Hvad med en chat her på siden?
det ville da være genialt.... hurtig hjælp og chatte lidt sammen... om alt muligt...
bare en tanke......

Torben
Avatar billede nuki Nybegynder
26. december 2001 - 22:18 #1
tror bare at folk vil reklamere og spame hele tiden
Avatar billede dmcn Praktikant
26. december 2001 - 22:20 #2
Er foreslået før.
Et af formålene med eksperten er blandt andet at lave en stor vidensdatabase, som man kan søge i og finde svar på alt muligt. Dette vil ødelægges totalt, hvis folk i stedet får svar på en chat.
Af samme grund skal svar og problemløsninger holdes på eksperten, og må ikke foregå over f.eks. ICQ eller MSN.
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 22:33 #3
okay da så får du ret:) syns da ellers at det var en god ide..... men kan godt se hvad du mener;)
Avatar billede dmcn Praktikant
26. december 2001 - 22:38 #4
Jeg har da vist selv foreslået det, engang i tidernes morgen, men jeg blev også omvendt! :)
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 22:48 #5
hehe:)  det ville være rart:) især når man sidder her med en ftp server der ikke vil hvad jeg vil....
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
26. december 2001 - 23:01 #6
så er der joo altid icq, eller irc
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 23:15 #7
har du en god irc channel?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
26. december 2001 - 23:33 #8
jeg sidder tit på #linux.dk på quakenet.
men der sker mest linux ting.
ellers sidder jeg på forskellige private
Avatar billede torben Nybegynder
26. december 2001 - 23:48 #9
okay...... takker
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
27. december 2001 - 00:00 #10
np
Avatar billede skwat Praktikant
28. december 2001 - 14:03 #11
Jeg syntes det ville være en god ide at lave en 3D chat, hvor man har mulighed for at købe lagkage for points, disse kager skal så bruges til at kaste efter andre bruger.
Det ville måske gøre at mange af brugerne ville komme af med deres agrationer, og vi ville få et mere sobert eksperten
./skwat