Avatar billede nyrup Nybegynder
26. december 2001 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilpasning af PhpMyChat

Hej Eksperter

Jeg har brug lidt tid her i julen, på at få kigget lidt på subj.

Er der nogen der har erfaring med PhpMyChat?

Jeg kunne specifikt godt tænke mig, at ændre felterne WEB og sprog i profilen og bruge dem til noget andet.

Jeg kan godt ændre selve teksten, men jeg vil gerne have lavet felterne lidt længere, både hvad angår indtastning og hvad der vises på skærmen (f.eks. 5*30 karakterer).

Og så lige en ting til, kan jeg også sætte et billede ind i profilen?
Avatar billede nyrup Nybegynder
27. december 2001 - 21:04 #1
Er der slet ingen der kender noget til PhpMyChat? Er der evt. at godt alternativ?
Avatar billede nyrup Nybegynder
06. januar 2002 - 15:56 #2
Så må vi vil lukke!