Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2001 - 13:44 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort

Jeg mangler en driver til mit netværkskort som er et:
SpeedStream 3010 PPP
Og jeg skal bruge driverne til Windows XP...

-Initializing
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2001 - 13:46 #1
Fordi uden dem kan jeg jo ikke komme på nettet og så er der jo ikke så vildt meget man kan bruge sin computer til... =)
Avatar billede nuki Nybegynder
26. december 2001 - 13:49 #2
er du sikker på at det er 3010 ppp
Avatar billede hojben Novice
26. december 2001 - 13:51 #3
Avatar billede nuki Nybegynder
26. december 2001 - 13:51 #4
de eneste jeg kan finde er 1001 1012 og 1020
Avatar billede hojben Novice
26. december 2001 - 13:51 #5
hmmm læste lige dette:

This driver only works with the SpeedStream 3060, 3061, 4031, and 4060. There is no planned support for other SpeedStream products such as the SpeedStream 3010, 3020, and 4020, or other versions of Windows.

Og dette:

Before upgrading to Windows XP

Before upgrading your version of Windows to Windows XP, the following steps must be performed. If the previous version of SpeedStream software is not uninstalled prior to upgrading the operating system, it may be difficult to get the product to operate correctly in Windows XP. Try uninstalling the software from Windows XP if this occurs.

1. Uninstall Efficient Networks SpeedStream DSL software.
  a. Click Start, and then Programs > Efficient Networks
  b. Select Uninstall SpeedStream DSL
  c. Proceed with the uninstall prompts.
  d. After completion of the uninstall, you will be required to reboot.

2. After the computer has restarted, install the Efficient Networks SpeedStream DSL software version 3.4.1.
Avatar billede *danish*neo* Nybegynder
26. december 2001 - 13:52 #6
kan måske finde en men som nogle låne kan se er der ingen i nu på netter
Avatar billede hojben Novice
26. december 2001 - 13:53 #7
Avatar billede *danish*neo* Nybegynder
26. december 2001 - 13:54 #8
Der findes ikke en til SpeedStream 3010 PPP
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 13:54 #9
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2001 - 13:55 #10
Hvis jeg højreklikker på Denne Computer> Enhedshåndtering>Netværkskort> Så står der:
SpeedStream 3010 PPP
Så det må jo være sådan et...
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 13:59 #11
Installing the SpeedStream 3010 ATM Card driver on Win95/98:
PPP Method

Remove any installed driver for the SpeedStream 3010 ATM card.

Create the driver disk by unzipping the driver file for Win95/98 onto a blank, format floppy disk.

Copy the profile file (.ACF) onto the driver disk and rename it to \"default.acf\".

For Windows 98 only, run 10p11w9x.exe to the driver disk.

Restart Windows, the Plug-and-Play system should find the ADSL card.

Direct the Add New Hardware Wizard to find and load driver from the driver disk ( the card\'s Installation Guide may  help here.)

Restart Windows when prompted.

Another dialog box appears telling you that you are about to complete the installation.  Press the \"OK\" button.

Again restart Windows when prompted.

You should now have the PPP driver setup properly.  In the \"Dial-up Networking\" folder you should find a icon for connecting to SuperNetvigator 1.5M service.  Make sure you enter your correct logon ID and password.
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 14:52 #12
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2001 - 15:16 #13
manon>> Til det overstående du lige har skrevet ved dsl-faq.dk der siger de at man skal/har downloadet nogle filer... Hvilke filer er det og hvor kan jeg hente dem?
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 15:34 #14
Avatar billede manon Nybegynder
26. december 2001 - 15:36 #15
Jeg kunne lige pluselig huske at jeg havde stillet samme spm for en ven der også har samme kort og XP - han måtte dog skifte sit produkt hos TDC, da hans ADSL ikke var XP kompatibel!
Tror nok det heder NETexpress ADSL - men er ikke sikker.
Ring til TDC og forhør dig!
Avatar billede initializing Nybegynder
26. december 2001 - 20:41 #16
Ringer lige til TDC\'s NetExpress hotline for at høre om det er kompatibelt og hvis ikke det er det får vi se hvad der så sker...
Avatar billede initializing Nybegynder
27. december 2001 - 15:46 #17
Har fået nogle drivere af TDC til mit netkort under XP men nu står der at der er hardware fejl i modemet? =)
Avatar billede manon Nybegynder
27. december 2001 - 17:56 #18
Fjern evt. dit kort i enhedshåndteringen og prøv at geninst.

Ellers ring til TDC support igen *s*
Avatar billede initializing Nybegynder
27. december 2001 - 18:39 #19
Har fået netværkskortet til at virke men nu siger den \"Der er hardware fejl i modemet\" eller noget i den stil... Har lagt mærke til der er felre her på E.dk der har oprettet sådan her et spm.
Avatar billede initializing Nybegynder
27. december 2001 - 18:39 #20
Fik nogle drivere af TDC til netkortet...
Avatar billede initializing Nybegynder
29. december 2001 - 20:07 #21
De yder ingen support på WinXP Pro. Så lukker spm. da jeg nok ikke får noget ud af det...