Avatar billede cykel Praktikant
26. december 2001 - 13:39 Der er 2 kommentarer

tv-kort usb til windows xp

jeg har et tv-kort usb fra pinnacle, men det virker ikke med windows xp
Avatar billede pjorte Nybegynder
26. december 2001 - 14:58 #1
Jeg har selv et StudioOnline, det havde jeg læst mig til at det ikke undenstøtte andre en pinnacle egne programmer, men så fandt jeg det har program
PixelWiew og det grabber lige signalet fra usb, også kan den lave det til full sceen, det kan pinnable ikke selv finde ud af.
Det findes desvære ikke til Xp lige nu, men du kan jo prøve om du ikke kan installer deres versin 2000 den ligger her
http://www.prolink-usa.com/english/driver/usb.html
jeg bruger den file pvs110.zip, prøv den vis ikke den virker så prøv en af de andre.

pjorte
Avatar billede cykel Praktikant
15. september 2002 - 12:45 #2
virker ikke