Avatar billede snogen Nybegynder
26. december 2001 - 01:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alt-Tab oversigt over åbne vinduer i xp

Jeg har her fornyligt efter lige at have testet xp, nu geninstalleret mit system, og det kører ufortrødent. Jeg har bare lige en ting der driver mig til vanvid.

På min gamle XP instsallation, når man trykkede Alt-Tab kom der en \"grafisk\" oversigt over åbne vinduer frem, hvor man kunne se indholdet af vinduet, fed detalje som jeg nødigt vil leve foruden  ;-). Problemet er så at nu da jeg har lavet en ren installation af xp, kører Alt-Tab funktionen som i Win98 & ME ( Der kommer bare ikoner frem, i stedet for indholdet af vinduerne.) Hvon i H... får jeg ændret det ..???Har haft fat i powertoys, me der er, efter hvad jeg kan se, ikke mulighed for at indstille alt-tab funktionen til at vise udsnit af åbne vinduer(elementer)...mener i, at jeg skal indstille det i powertoys ?

Avatar billede replicat Nybegynder
26. december 2001 - 02:38 #1
jeg har selv lige installeret og har ikke set noget til den smarte funktion du omtaler. Min er en ren installation, og har ikke ændret særligt meget, så du har nok haft fat i noget specielt.
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. december 2001 - 04:14 #2
Jeg mener den ligger i Pluspakken.
Det eneste jeg mener om den, er at den tager for lang tid at bruge, men det er jo op til dig.

Avatar billede annikadk Nybegynder
26. december 2001 - 04:17 #3
nej, den er i Powertoys.
Gå ind på http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Når du installerer så vælg \"Custom\" og den installation du skal bruge er self. \"Alt+Tab Replacement.