Avatar billede spinx Nybegynder
25. december 2001 - 21:48 Der er 17 kommentarer

POINT

OK

jeg har forhøjet puljen med 220 point.

http://www.eksperten.dk/spm/150424

Og der er 100 point til det bedste forslag!
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. december 2001 - 21:50 #1
Det er ikke tilladt at oprette 2 spørgsmål om det samme.
Avatar billede spinx Nybegynder
25. december 2001 - 21:52 #2
UNDSKYLD ny her!
Avatar billede realone Nybegynder
25. december 2001 - 21:52 #3
Du kunne sqda bare have brugt linket \"afsæt flere point\" ude i siden !!
</RealOne>
Avatar billede spinx Nybegynder
25. december 2001 - 21:52 #4
kan jeg slette dette her spørgsmål?
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
25. december 2001 - 22:01 #5
nej
Avatar billede summer Mester
25. december 2001 - 22:13 #6
Lad nåde gå for ret.
acc. dette spm. og vend tilbage til http://www.eksperten.dk/spm/150424
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. december 2001 - 22:47 #7
:)

Bare det ikke sker igen ..
Avatar billede summer Mester
25. december 2001 - 23:02 #8
spinx, jeg mente selvfølgelig acc. dette SVAR.
Ja, ja - it\'s hard to come from christmasfrokost :)
Avatar billede spinx Nybegynder
02. januar 2002 - 16:29 #9
Har Afvist dit svar da der ikke er nogle point i spørgmålet! Men har lært at det er forbudt at oprette 2 spørsmål om det samme!
Avatar billede summer Mester
02. januar 2002 - 17:16 #10
For at lukke et spm. skal det accepteres og da du har sat dette til nul, så tryk accepter ud for dette svar, så er det lukket.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2002 - 06:54 #11
HAHAHA summer!

Spinx, afvis hans svar og opret selv et svar - og acppere dette. Summer prøver bare at score nogle lette point!
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2002 - 06:55 #12
:D
Avatar billede summer Mester
03. januar 2002 - 09:39 #13
goulduck, er du blød i rødbeden eller hvad, er dette spm ikke sat til 0 point?? Hvad er det for lette point du henviser til??? Det var for at hjælpe goulduck. Han troede jo åbenbart at spm  blev lukket ved at afvise. Selvfølgelig kan han selv lægge et svar og acc. de 0 point!!
http://www.eksperten.dk/spm/150626
Desuden deltager jeg ikke i Eksperten for pointene, men for fornøjelsen og glæden ved at få og give hjælp - min placering som nr. 15998 giver vist ikke rigtigt noget :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. januar 2002 - 07:21 #14
Slap da af!

Med en \":D\" - tolker jeg det som et stort smil/latter ... det er kunsten med de smiles - at kunne fortælle at det er for sjovt.

Jeg deltager heller ikke i Eksperten for pointene - men de er sku meget sjove at samle på.
Avatar billede summer Mester
04. januar 2002 - 09:08 #15
Jeg forsøgte bare at hjælpe en ny på Eksperten, hvis han forstår dette som sjov er det da bare Ok:
>Spinx, afvis hans svar og opret selv et svar - og acppere dette. Summer prøver bare at score nogle lette point! <
Sorry jeg overreagerede
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. januar 2002 - 10:11 #16
;-)
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:08 #17
Luk please!